بازدید 11687
۳

خودسوزي پيمانكار قمي به مرگش انجاميد

کد خبر: ۷۲۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 15 August 2017
يك روز بعد از فوت دستفروش قمي پس از درگيري با ماموران سدمعبر شهرداري، پيمانكاري كه روز يكشنبه مقابل شهرداري قم خودسوزي كرده بود نيز در بيمارستان جان باخت. علت خودسوزي اين پيمانكار اختلاف‌هايش با شهرداري عنوان شده است.
 
به گزارش اعتماد، سخنگو و رييس كميسيون خدمات شهري شوراي شهرقم درباره اين حادثه به ايسنا گفت: بعضي از اختلافات و موضوعات ميان پيمانكار و شهرداري منطقه٢ قم، علت حادثه خودسوزي پيمانكار است.
 
عباس ذاكريان افزود: «اين حادثه در دست بررسي است اما گزارش‌هاي اوليه از پاره‌اي از اختلافات پيمانكار با كارفرمايان حكايت دارد. پيمانكاراني كه با شهرداري كار مي‌كنند ممكن است اختلاف نظرهايي با كارفرمايان و ناظران داشته باشند كه همه اين اختلاف نظرها در مورد نحوه پروژه‌ها و امور اجرايي در قراردادها پيش‌بيني شده است. در واقع اين قراردادها به مديريت اختلاف نظرها مي‌پردازد و بي‌شك در اجراي پروژه‌هاي پيمانكار اختلافات امري طبيعي است. اما اين دست حادثه‌ها در خودسوزي كاري معقولانه و مورد تاييد نيست.»
 
همچنين ايسنا نوشت اين پيمانكار ٥٣ ساله پس از روزها پيگيري براي گرفتن طلبش وقتي نتوانست جواب قانع‌كننده‌اي از شهرداري بگيرد نااميد و ناتوان داخل حياط شهرداري منطقه ٢ اقدام به خودسوزي كرد. مردم همين كه سوختن مرد در شعله‌هاي آتش را ديدند به كمكش شتافتند تا آن را خاموش كنند.
 
در تصاويري كه از حادثه منتشر شده نشان مي‌دهد مرد تمام بدنش سوخته و كنار يكي از باغچه‌هاي گلكاري داخل حياط شهرداري نشسته است. صورتش بي‌حركت است و دستش را روي زانويش گذاشته، مردم نيز در اطرافش ايستاده‌اند. آمبولانس‌هاي اورژانس به علت وخامت حال اين پيمانكار او را به بيمارستان سوختگي امام موسي كاظم اصفهان منتقل كردند.
 
رييس بيمارستان سوانح و سوختگي امام موسي كاظم درباره درصد سوختگي پيمانكار گفته بود: اين فرد با سوختگي ٩٥ درصد به اين بيمارستان منتقل شده بود و يكشنبه شب جان خود را از دست داد.
 
فريدون عابديني افزود: احتمال زنده ماندن بيماران با اين درصد سوختگي در هيچ كجاي دنيا وجود ندارد. همچنين عضو شوراي اسلامي شهر قم گفت: يكي از خبرهايي كه در رابطه با خودسوزي پيمانكار نيز به اشتباه رسانه‌اي شد طلبكار بودن پيمانكار بود، در صورتي كه مشكل اين پيمانكار عزيز عدم تاييد پروژه‌اش توسط ناظر بود و با توجه به مشكلات مالي كه داشت مي‌خواست تاييد را از شهرداري بگيرد. در هر پروژه‌اي ناظر بايد آن را به تاييد برساند. اگر هر كس بخواهد با فشار رواني اين تاييد را اخذ كند ديگر پروژه‌ها با كيفيت انجام نمي‌شود در صورتي كه اگر ناظر بدون توجه به كيفيت و استانداردها آن را تاييد كند بايد پاسخگو باشد.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
پول پیمانکاران بد بخت رو نمیدن خرج زن و بچه کرایه خونه را ندارن از فرط ناامیدی خودش را کشت انوقت برای تولدها تمام شهر را چراغانی و تزیین میکنند با پول این مردم بدبخت
تابناک جان یادت باشه دوبار من هم در قسمت با بینندگان مشکل خودمو با شهرداری زنجان بابت طلبم که از سال 94 مونده عنوان کردم ولی شما هم نشر ندادید. ببینید چی به سر مردم میاد .واقعا هیچ مقامی پاسخگوی مطالبات ما از شهرداری نیست.خودسوزی یک نشان اعتراض از این مرد بوده .شاید بهترین راه تو این جامعه همین باشه
طلبکار نبوده که کرم داشته خودشو بکشه!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست