بازدید 5593
بازتاب

واکنش‌فدراسیون‌فوتبال‌به‌گزارش‌تابناک/قرارداد‌بلیت‌فروشی‌با‌برهان‌مبین فسخ‌می‌شود

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از بهترین ‏راه حقوقی و قانونی در روزهای آتی فسخ توافقی(اقاله) با این شرکت انجام خواهد شد و پس از اقاله قرارداد طبق نظر دو باشگاه این موضوع از سوی شرکت توسعه و نگهداری به مزایده گذاشته خواهد شد
کد خبر: ۷۲۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸ 15 August 2017
پس از انتشار گزارش اختصاصی و افشاگرانه تابناک ورزشی درباره پرونده واگذاری امتیاز بلیت فروشی لیگ برتر، به یک شرکت ، فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ در یک بیانیه خبر دادند که قرارداد با «برهان مبین» که در حال حاضر مسوولیت بلیت فروشی الکترونیکی را برعهده دارد، به زودی فسخ خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، اطلاعیه سازمان لیگ در حالی که با جملاتی مبهم از پاسخگویی دقیق به اطلاعات مندرج در گزارش تابناک خودداری کرده، به طور واضح اصل مردود بودن واگذاری امتیاز بلیت فروشی و گزارش تابناک را مورد تایید قرار داده است و مثل همه جوابیه هایی که این روزها رسانه ها را تهدید به پیگیری از طریق مراجع ذیصلاح می کند، خواسته تا از شفاف سازی و پیگیری بیشتر رسانه ها درباره رانتی که دو سال است نصیب یک گروه خاص شده، دور شود.

 متن بیانیه سازمان لیگ که در سایت فدراسیون بازنشر شده به شرح زیر است. با این توضیح که تابناک نیز خود را برای انتشار پاسخ مبسوط به برخی ابهامات این بیانیه محق می داند و به عنوان یک رسانه آزاد و معتبر همچنان به وظیفه و رسالت رسانه ای خود پایبند خواهد بود حتی اگر در این راه با تهدید افراد یا جریان های خاص مواجه شود.

واکنش‌فدراسیون‌فوتبال‌به‌گزارش‌تابناک/قرارداد‌بلیت‌فروشی‌با‌برهان‌مبین فسخ‌می‌شود

« فدراسیون فوتبال برای سرمایه گذاری و پیاده سازی پروژه بلیت فروشی ‏الکترونیک در مسابقات لیگ برتر قراردادی در زمان ریاست علی کفاشیان با شرکت تحت مجموعه مرکز همکاری فناوری و نوآوری های ریاست جمهوری منعقد کرد.

‏این قرارداد بین دو ارگان دولتی امضا شد و نیازی به برگزاری مزایده هم نداشت(!) در واقع این قرارداد بر اساس تفاهم نامه ای که ‏بین رئیس وقت سازمان تربیت بدنی و معاون ریاست جمهوری امضا شده بود منعقد شده است و هیچ شرکت و بخش خصوصی ‏در این میان حضور نداشته است.
ضمن اینکه در این قرارداد آمده ۵ ورزشگاه کشور باید به تجهیزات فروش بلیت الکترونیک از ‏سوی این شرکت مجهز شوند.‏ اعم از ورزشگاه های آزادی تهران، غدیر اهواز، فولاد شهر(نقش جهان) اصفهان، ثامن مشهد و یادگار امام تبریز. متاسفانه سایت تابناک با انتشار یک گزارش خلاف واقع اعداد و ارقامی کذب را منتشر کرده که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ‏حق قانونی خود می داند که این گزارش را از طریق مراجع ذیصلاح مورد پیگیری قرار دهد.‏

در مدیریت های گذشته دو باشگاه شرایط بلیت فروشی به سازمان لیگ واگذار شد ولی در حال حاضر به علت ثبات مدیریت در باشگاه ها سازمان لیگ اعتقاد راسخ دارد که بلیت فروشی مسابقات لیگ برتر باید از سوی خود باشگاه ها انجام شود و به همین دلیل ‏درتلاش است که قرارداد این شرکت را اقاله کند و برابر مقررات و تشریفات قانونی از طریق انجام مزایده به شرکت های دارای صلاحیت واگذار کند. به همین دلیل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از بهترین ‏راه حقوقی و قانونی در روزهای آتی فسخ توافقی(اقاله) با این شرکت انجام خواهد شد و پس از اقاله قرارداد طبق نظر دو باشگاه این موضوع از سوی شرکت توسعه و نگهداری به مزایده گذاشته خواهد شد.»

به این ترتیب فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ اعلام کردند که قصد فسخ قرارداد با شرکت برهان مبین را دارند. شرکتی که قراردادی ۱۱ساله با فدراسیون فوتبال بسته که دو سال از آن گذشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل