بازدید 12183

انهدام باند سارقان ميلياردي منازل

کد خبر: ۷۲۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 14 August 2017
رئيس پليس آگاهي استان اصفهان از شناسايي و دستگيري سه سارق حرفه اي منزل وكشف چهار ميليارد ريال اموال مسروقه خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سرهنگ كارآگاه ستار خسروي در گفت‌و‌گو با پايگاه خبري پليس، اظهار داشت:در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر سرقت از منزلش، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پايگاه شرق پليس آگاهي قرار گرفت.
 
وي افزود: كارآگاهان، تحقيقات خود را دراين زمينه آغاز کرده و با انجام يك سري اقدامات تخصصي موفق شدند سه سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي آنها را دستگير كردند.
 
سرهنگ خسروي با اشاره به اينكه افراد دستگير شده در بازجویي هاي پليس به سرقت چهار ميليارد ريال اموال از منازل شهروندان اعتراف كرده اند ادامه داد: تاکنون تعداد زيادي از مالباختگان شناسایي شده اند كه اموال آنها پس از طي مراحل قانوني بازگردانده مي شود.
 
کارآگاه خسروي ضمن اشاره به تحويل سارقان به مراجع قضائي از افزايش کشفيات سرقت منزل در چهار‌ماهه اول امسال خبر داد و گفت: در چهار‌ماهه سال جاري با تلاش کارآگاهان سختکوش پليس آگاهي ما شاهد رشد 9/2‌درصدي در کشفيات سرقت منزل و کاهش2/9‌درصدي در وقوع سرقت منزل بوده ايم.
 
وي در پايان به همشهريان توصيه كرد: از نگهداري وجوه نقد و طلاجات و اموال با ارزش در منزل خودداري کنيد، در هنگام خروج از منزل اگر با خودرويي که سرنشينان آن مشکوک هستند مواجه شديد شماره خودرو را يادداشت کنيد، در اوايل شب به تردد افراد غريبه در آپارتمان‌ها حساس باشيد و موارد مشکوک را به پلیس 110 اطلاع دهيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار