بازدید 3549
۱

حمایت وزیر آلمانی از طرح اخراج پناهندگان

کد خبر: ۷۲۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 13 August 2017
وزیر کشور آلمان در گفتگویی از طرح بحث برانگیز اخراج پناهندگان حمایت کرده و خواستار فشار بیشتر بر کشورهای مبدأ برای پذیرش اتباع خود شد.

به گزارش  تسنیم ، "توماس دمایزیر" وزیر کشور آلمان در گفتگویی با روزنامه آلمانی "دی ولت"، از طرح اخراج های بحث برانگیز پناهندگان حمایت کرده و  برخی واکنش ها به تلاش های سازمان ها برای اخراج پناهجویان را مورد انتقاد قرار داد.

وی همچنین گفت در کشور ما موافقت بالایی با اخراج ها و در موارد مشخص رد پناهندگی ها وجود دارد.

وزیر کشور آلمان همچنین تاکید کرد که روند بازگشت پناهجویانی که درخواست پناهندگی آن ها رد شده است به کشورهای مبدا باید بهبود یابد. همچنین در دیگر کشورهای اروپایی نیز اجرای روند اخراج ها معمولا بسیار دشوار است. اغلب این کار ساده ای نیست که کشورهای مبدا  پناهجویان اخراج شده را به عنوان اتباع خود به رسمیت شناخته و برای پذیرش آن ها اعلام آمادگی کنند. البته در این راستا با کشورهای مغرب زمین پیشرفت های خوبی حاصل شده است.

توماس دمایزیر، وزیر کشور آلمان با وجود کاهش شمار مهاجران در اروپا اما همچنان شمار افرادی که به اروپا پناهنده می شوند را بالا ارزیابی کرده و در بخش دیگری از این گفتگو برای سیاست های سختگیرانه تر در دادن ویزا به شهروندان  کشورهای مبدا پناهندگان سخن گفته تا به این ترتیب آن ها را به هماهنگی بیشتر در روند اخراج ها وادارد.

وی در این باره گفت: کشوری که اتباع خود را نمی پذیرد نمی تواند انتظار داشته باشد که ما با رهبری آن بخصوص در صدور ویزا رفتار دوستانه ای داشته باشیم. من اینجا همچنین از اتحادیه اروپا درخواست می کنم که فشار بیشتری در این راستا بر کشورهای مبدأ پناهندگان وارد کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانیان را بعلت بیکاری مطلق استثنا قایل شوید گناه دارن کسی از انها حمایت نمی کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی