بازدید 12670

هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرید

کد خبر: ۷۲۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 11 August 2017
در پی هشدار های هواشناسی بر مینای بارش شدید باران در برخی نقاط کشور و احتمال بروز سیل در برخی مناطق کشور، حادثه سیل در شب گذشته جان 3 نفر را در علی آباد کتول گرفت.

 به گزارش میزان، بر طبق هشدارهای سازمان هواشناسی  مبنی بر بارش باران و احتمال طغیان رودخانه های و سیلاب ها در طی روزهای گذشته،  بارش باران در شهرهای مختلف ، منجر به ایجاد سیل در مناطقی چون علی آباد کتول شد.

بر اساس اعلام معاون امداد و نجات هلال احمر استان گلستان،  حادثه سیل  در شب گذشته ، ۳ کشته بر جای گذاشت و در حالی که اجساد مفقود شده بودند، تیم های امداد رسانی جهت شروع عملیات تجسس به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به هشدار های داده شده، بر اثر بارش شدید باران در شب گذشته (پنجشنبه)، در دهنه محمد آباد کتول و زرین گل کتول سیل رخ داد. در پی این حادثه،  با اعلام مفقودی این خانواده بلافاصله ۶ تیم متشکل از ۲۵ نفر با تمام تجهیزات به محل حادثه اعزام شده و عملیات تجسس با کمک نیروهای مردمی آغاز شد.

علیرضا صیاد ادامه داد: متاسفانه اجساد این خانواده سه نفره پیدا شد.

همچنین در طی بارندگی شب گذشته، معاون عملیات سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۸۵ متاثر از سیل و آب‌گرفتگی گلستان و اعزام ۱۳ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به ساکنان ۶ شهر و روستا خبر داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر