بازدید 14787

بررسی مرگ مشکوک زن سال‌خورده در دادسرا

کد خبر: ۷۱۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 09 August 2017
اتفاقات مشکوکی که پس از مرگ زن سالمند رخ داد، باعث شد پسرش شکایتی را در دادسرای جنایی تهران مطرح کند و بازپرس جنایی با دستور احضار پرستار این زن، تحقیقات را آغاز کرد.
 
به گزارش شرق، مدتی قبل پسر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران و طرح شکایتی، از بازپرس جنایی خواست تا به موضوع مرگ مشکوک مادرش رسیدگی کند. او در توضیح ماجرا گفت: من از مدت‌ها قبل در انگلیس زندگی می‌کردم و مادر و پدرم در ایران تنها بودند، برای راحتی و آسایش آنها پرستاری برایشان گرفته بودم، اما مادرم مهرماه سال گذشته فوت شد و پزشکان مرگ او را بر اثر عارضه قلبی تشخیص دادند. در آغاز من به موضوع مشکوک بودم، اما یک‌سری اتفاقاتی افتاده که فکر می‌کنم پدرم و پرستار مادرم در مرگ مادرم دخالت داشته‌اند و احتمال می‌دهم آنها با بالاوپایین‌بردن دوز داروهای مادرم باعث این اتفاق شده‌اند.
 
او همچنین گفت: در زمانی که این اتفاق افتاد، من مدرکی برای دخالت آنها در مرگ مادرم نداشتم، اما الان اتفاقاتی افتاده که ادعای من را ثابت می‌کند. پس از مرگ مادرم، پرستارش ٥٠٠‌ میلیون تومان را از حساب مشترکی که داشته‌اند برداشته و بعد از مدتی به حساب خودش واریز کرده است. همچنین خبردار شدم آنها نوعی از وکالت‌نامه را تنظیم کرده بودند که پس از مرگ مادرم سهم او از خانه‌اش به نام پرستارش و پدرم ‌شود.
 
با طرح این شکایت، بازپرس مدیرروستا دستور شروع تحقیقات را صادر کرد و مشخص شد گفته‌های او صحت دارد. بنابراین تحقیقات آغاز شد و پدر ٩٣ساله او با حضور در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران توضیحاتی در مورد موضوع به بازپرس مدیرروستا داد؛ او گفت من برای اینکه اگر من و همسرم فوت شدیم، پسرم برای انتقال اموال با مشکل روبه‌رو نشود، این کار را کردم و تحت عنوان صلح عمری وکالت‌نامه‌ای به پرستار دادم که اگر هر یک از ما بمیریم اموال به نام پرستار شود.
 
درحال‌حاضر نیز تحقیقات از پرستار در دستور کار قرار دارد و این در حالی است که پزشکی‌قانونی نیز مرگ این زن مسن را مبنی‌بر سکته ناشی از عارضه قلبی تأیید کرده ‌است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر