بازدید 13068

جزئیات جدید از قتل ٢ نوجوان در گلستان

کد خبر: ۷۱۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 08 August 2017
 فرمانده انتظامی استان گلستان جزئیات دستگیری قاتل دو نوجوان را که چند روز پیش با چاقو به قتل رسیده و زیر تپه‌ماهور‌های روستایی در اطراف گنبدکاووس مدفون شده بودند، تشریح کرد.

به گزارش شرق، سردار علی‌اکبر جاویدان گفت: در پی اعلام اهالی روستا حاجی‌قوشان گنبدکاووس مبنی بر کشف دو جسد زیر تپه‌ماهور‌های اطراف روستا بلافاصله عوامل انتظامی و قضائی به محل موردنظر اعزام شدند. 

وی گفت: پس از مراجعه به محل موردنظر مأموران، جسد دو نوجوان را که بر اثر باران و سیلاب جابه‌جا شده بود، مشاهده کردند.

 این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: صحنه به وسيله عوامل بررسی صحنه جرم و بازپرس ویژه قتل مورد بررسی قرار گرفت و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند.

 وی بیان کرد: پس از اعلام پزشکی قانونی مبنی بر علت مرگ ناشی از ضربات چاقو، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

 سردار جاویدان گفت: با تشکیل تیم‌های تخصصی و هدایت عملیاتی رئیس پلیس آگاهی و فرمانده انتظامی شهرستان گنبد جزئیات به‌قتل‌رسیدن دو نوجوان مورد بررسی قرار گرفت و تحقیقات از اولیای ‌دم و مرتبطان با مقتولان آغاز شد. 

وی ادامه داد: پس از ۴۸ ساعت کار اطلاعاتی و تخصصی و تلاش شبانه‌روزی عوامل پلیس آگاهی، دخالت دو نفر در قتل این دو نوجوان برای مأموران محرز و تلاش در جهت دستگیری آنان آغاز شد. 

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضائی سرانجام قاتل اصلی در مخفیگاه خود و همدست وی نیز ساعتی بعد دستگیر شد و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

 سردار جاویدان با اشاره به تحقیقات صورت‌گرفته خاطرنشان کرد: قاتل پس از ارائه شواهد و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و پرده از راز قتل دو نوجوان برداشت. 

وی افزود: قاتل اقرار کرد روز حادثه با خودروی شخصی خود مقتولان را با رابطه دوستی و از طرفی اختلاف بر سر ازدواج با دختر موردعلاقه‌اش به بهانه تفریح به جنگل‌های اطراف مینودشت برده و پس از تفریح و گردش هنگام برگشت با نقشه قبلی به وسیله چاقو هر دو نفر را به قتل رسانیده و با همکاری همدست خود اجساد را به محلی پرت منتقل و دفن كرده است.

 سردار جاویدان خاطرنشان کرد: پلیس از قابلیت و توانایی لازم براي کشف جرم برخوردار بوده و انتظار دارد مردم فهیم استان به شایعات و اخبار کذب در فضای مجازی توجه نکنند. 

فرمانده انتظامی استان در پایان از متولیان سایت‌ها و کانال‌های خبری و تلگرامی خواست اخلاق اطلاع‌رسانی را مراعات كنند و با انتشار اخبار و شایعات کذب موجب تشویش اذهان عمومی و آزرده‌خاطر‌شدن مردم نشوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل