بازدید 4407

کلاهبرداری ۲۰۰ میلیونی فالگیر زن

کد خبر: ۷۱۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 03 August 2017
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری فالگیری که اقدام به کلاهبرداری 200 میلیون تومانی از یک شهروند کرده بود، خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سرهنگ حمدا... علیزاده در این‌باره گفت: چندی پیش خانمی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد که به تازگی با خانمی آشنا شده و مدتی پس از دوستی وی خانم دیگری که فالگیر بود را به او معرفی کرده که این زن هربار به بهانه‌های مختلفی مانند اینکه جن و ارواح خبیثه منزل من را احاطه کرده و قصد کشتن من و فرزند خردسالم را دارند، در طول سه ماه مبلغ دویست میلیون تومان از من کلاهبرداری کرد.
 
وی با بیان اینکه زن فالگیر هر بار با بیان اخباری از جن و ارواح، مالباخته را مجبور به پرداخت مبالغ درخواستی به صورت کارت به کارت می‌کرده، افزود: تحقیقات ماموران در این زمینه آغاز و در تحقیقات اولیه و بررسی مستندات موجود، اطلاعات صاحب حساب مشخص شد.
 
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه طی هماهنگی با مقام قضائی دستور دستگیری فالگیر و معرف وی اخذ شد، گفت: مخفیگاه متهم شناسایی و تیمی از ماموران انتظامی برای دستگیری متهم به محل اعزام شده و او را به مقر انتظامی منتقل کردند.
 
وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم افزود: این فرد در همان بازجویی اولیه ضمن قبول بزه انتسابی اعتراف کرد از کارت‌های سایر افراد برای گمراه کردن مالباخته و منحرف کردن ذهن او استفاده کرده است.
 
وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیرشده افزود: تخقیقات از متهم برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر