بازدید 2643

زوج کلاهبردارِ صرافی‌های تهران دستگیر شدند

کد خبر: ۷۱۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 02 August 2017
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری زن و شوهری که از پنج صرافی تهران کلاهبرداری و بیش از ۲۰۰‌ میلیون تومان تصاحب کرده بودند، خبر داد. 
 
به گزارش شرق، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: از کلانتری ١٢٥ یوسف‌آباد پرونده‌ای درخصوص ارتکاب زن و شوهری به پنج فقره کلاهبرداری از صرافی‌های تهران به این پایگاه ارجاع شد که مال‌باختگان در اظهارات مشابه خود بیان کردند: «فردی که خود را مهندس یا پزشک معرفی کرده است؛ پس از تماس و مکالمه تلفنی طولانی‌مدت و گرفتن اطلاعات درباره قیمت روز دلار و سکه در نهایت تقاضای مقادیری طلا و دلار از آنها کرده و مقرر بود اقلام خریداری‌شده از طریق پیک به آدرس اعلامی ارسال و در همان محل مبلغ اقلام خریداری‌شده تحویل پیک شود».  
 
رئیس پایگاه افزود: مال‌باختگان اظهار کردند پس از اعزام پیک به همراه اقلام خریداری‌شده، همان شخص مجددا با صرافی تماس مي‌گرفت و اظهار مي‌كرد که عجله دارد و هنوز پیک نرسیده و شماره تماس پیک را از متصدیان مي‌گرفت» که پس از برگشت پیک، وی اظهار مي‌كرد خود شما در تماس تلفنی به وی گفته‌اید که مبلغ معامله را از مشتری دریافت کرده‌اید و فقط بايد اقلام را به خریدار تحویل دهم. 
 
با توجه به حساسیت موضوع و پایش‌های صورت‌گرفته تیمی از مأموران متخصص پلیس، دستگیری کلاهبردار یا کلاهبرداران را در دستور کار قرار دادند و در تحقیقات انجام‌شده مشخص شد که تحویل‌گیرنده دلار و سکه‌ها یکسان نبوده و افراد مختلفی اقلام خریداری‌شده را تحویل گرفته‌اند. 
 
پس از تحقیقات تکمیلی و میدانی از سوي مأموران انتظامی مشخص شد تحویل‌گیرندگان اقلام کلاهبرداری‌شده مربوط به آژانسی در شرق تهران هستند و به این ترتیب متهم و مخفیگاه وی شناسایی و مشخص شد که همسر کلاهبردار نیز برای انجام کلاهبرداری با متهم همکاری دارد و اموال کلاهبرداری‌شده را در محل سکونت، نگهداری و مخفی می‌کند. نتیجه تحقیقات و بررسی‌های صورت‌گرفته در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقب آن، زن و شوهر طبق دستور قضائی جلب و تحویل مرجع قضائی شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار