بازدید 6228

دستبرد 4 دزد به 119 خانه در شمال تهران

کد خبر: ۷۱۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 01 August 2017
چهار دزد سابقه‌دار كه متهم هستند به 119 خانه در شمال تهران دستبرد زده‌اند، روز گذشته محاكمه شدند.
 
به گزارش جوان، تابستان سال قبل بود كه گزارش‌هاي بسياري درباره دستبرد سارقان به خانه‌هاي شمال تهران به پليس گزارش شد. يكي از شاكيان گفت: هنگام عصر همراه همسرم خانه را براي رفتن به ميهماني ترك كردم. نيمه شب وقتي به خانه برگشتيم، متوجه شديم كه دزد به خانه زده است و 200 ميليون تومان طلايي را كه در خانه داشتيم ، سرقت كرده است. در حالي كه تعداد شكايت‌ها به 119 فقره رسيده بود، مأموران پليس موفق شدند يكي از متهمان را شناسايي و بازداشت كنند.
 
او در جريان بازجويي‌ها به سرقت‌هاي سريالي با همدستي سه نفر از دوستانش اعتراف كرد. با اطلاعاتي كه متهم در اختيار پليس گذاشت، سه همدست وي بازداشت شدند. اعضاي باند در بازجويي‌ها به سرقت‌از 119 خانه در شمال شهر اعتراف كردند.
 
آنها گفتند كه اموال سرقتي را به شش مالخر كه از دوستانشان بودند، فروخته‌اند. مأموران پليس سپس شش مالخر را هم دستگير كردند.
 
با كامل شدن بررسي‌ها متهمان روز گذشته در شعبه هشتم دادگاه كيفري استان تهران پاي ميز محاكمه ايستادند. ابتداي جلسه، نماينده دادستان در جايگاه ايستاد و براي متهمان درخواست مجازات قطع يد كرد. سپس چند نفر از شاكيان به درخواست قاضي در جايگاه ايستادند و از متهمان شكايت كردند.
 
يكي از شاكيان گفت: يك شب وقتي از محل كارم به خانه برگشتم و چراغ ‌را روشن كردم، متوجه رد كفش روي فرش خانه شدم. بعد ديدم كه شيشه بالكن شكسته است. خانه را كه بررسي كردم، متوجه شدم سرويس طلايي‌اي كه 120 ميليون تومان ارزش داشت، از خانه سرقت شده است. بعد از مطرح شدن شكايت‌ها سردسته باند در جايگاه ايستاد و سرقت از 119 خانه را انكار كرد.
 
او گفت: من فقط از پنج خانه سرقت كرده‌ام. بعد از هر سرقت هم پول و طلاها را با اعضاي باند تقسيم كردم. سه همدست متهم نيز وقتي در جايگاه ايستادند، حرف‌هاي سردسته‌شان را تأييد كردند. مالخران هم وقتي مورد تحقيق قرار گرفتند، گفتند كه از سرقتي بودن اموال خبر نداشته‌اند. بعد از ختم جلسه هيئت قضايي وارد شور شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر