بازدید 3390

اعتراف سارق حرفه‌ای در اراک

کد خبر: ۷۱۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 24 July 2017
فرمانده انتظامی اراک از دستگیری سارق حرفه‌ای با ٤٠ فقره سرقت دوچرخه در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش شرق، سرهنگ «شهرام امیریان» گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد دوچرخه در مناطق مختلف شهر اراک در چند ماه گذشته، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

این مقام انتظامی افزود: در روند برنامه‌ریزی تخصصی پلیس برای شناسایی عاملان سرقت، سرانجام سارقی حرفه‌ای که مردی جوان بود، شناسایی و دستگیر شد.

 این مقام انتظامی شهرستان اراک با اشاره به اعتراف سارق به ٤٠ فقره سرقت دوچرخه در محله‌های مختلف شهر اراک، خاطرنشان کرد: در تکمیل تحقیقات پلیس، یک نفر خریدار دوچرخه‌های مسروقه نیز دستگیر شد و تعداد زیادی از دوچرخه‌ها کشف و به مال‌باختگان تحویل داده شد.

 سرهنگ امیریان در ادامه با اشاره به اعتراف‌های متهم پرونده گفت: رهاکردن دوچرخه‌ها در معابر، بدون رعایت کوچک‌ترین اصول بازدارنده و عدم به‌کارگیری حداقل‌ها در پیشگیری از سرقت دوچرخه‌ها، از مهم‌ترین عوامل زمینه‌ساز بروز این سرقت‌ها بوده است. 

سرهنگ امیریان در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پیشگیری از سرقت، هرگونه فعالیت و تردد افراد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ١١٠ به پلیس اطلاع دهند و با توجه به توصیه‌های پلیس، بستر بروز سرقت را از مجرمان بگیرند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها