بازدید 3672

پرایدسرقتی راز قتل عروس جوان را فاش کرد

کد خبر: ۷۱۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 24 July 2017
تعقیب و گریز ماموران پلیس و سرنشینان خودروی سواری پراید سرقتی در خیابان علامه ، راز قتل نوعروس ۲۴ساله شمالی را پس از دو سال فاش کرد. تحقیقات از متهم شیشه‌ای ادامه دارد. 

به گزارش خراسان، ساعت ۴ صبح دومین روز تیرماه، مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس هنگام گشت‌زنی در خیابان علامه جنوبی به یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ به شماره انتظامی مشخص با یک سرنشین مشکوک شدند، در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که پراید دارای سابقه اعلام سرقت از حوزه کلانتری ۱۱۳ بازار است.

با شناسایی خودروی مسروقه، مأموران کلانتری به راننده پراید دستور ایست دادند اما وی فرار کرد و سرانجام طی یک تعقیب و گریز و شلیک چندین تیر از سوی مأموران، راننده پراید متوقف و توسط مأموران دستگیر شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت خودرو» به دستور بازپرس شعبه چهاردهم دادسرای ناحیه ۲ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

متهم که در زمان دستگیری، خودش را عبدا... اکبری معرفی کرده بود، در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اطلاع از مسروقه بودن خودرو شد و مدعی بود که خودرو را از یکی از دوستانش به نام علی دریافت کرده است؛ با انتقال عبدا... اکبری به پایگاه دوم آگاهی، هویت واقعی او به نام «محسن. ی» (۳۰ ساله) محرز و با اعترافات وی، همدستش به نام علی ایزدی به اتهام سرقت خودرو، ۱۳ تیرماه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش در منطقه سرچشمه ، مقادیر قابل توجهی اسناد و مدارک شناسایی متعلق به افراد دیگر ، کشف و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شد.

در تحقیقات اولیه، کارآگاهان با بررسی سوابق علی ایزدی اطلاع پیدا کردند که او نیز همانند همدستش سعی در مخفی نگه داشتن هویت واقعی خود به نام «رهام. ر» (۳۷ ساله) داشته است.

«رهام. ر» که اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر از نوع شیشه دارد، پیش از احراز هویت واقعی‌اش درباره سرقتی بودن خودرو مکشوفه مدعی شد که آن را از فرد دیگری و در ازای پرداخت روزانه مبلغ ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان اجاره کرده و خودش سرقتی انجام نداده است اما پس از آشکارشدن هویت واقعی وی و در بررسی سوابقش مشخص شد که او از مجرمان سابقه‌دار در زمینه ارتکاب جرایم مختلف بوده و تاکنون بارها به اتهام ارتکاب جرایم مرتبط با موادمخدر، چک، ضرب و جرح عمدی و تخریب دستگیر و روانه زندان شده است؛ 

همچنین در بررسی سوابق «رهام» در سامانه جامع پلیس مشخص شد که وی از سال ۱۳۹۲ تاکنون تحت تعقیب پلیس آگاهی استان مازندران - شهرستان عباس‌آباد مازندران- قرار دارد.

در استعلام به عمل آمده از پلیس آگاهی شهرستان عباس‌آباد اعلام شد که «رهام» به اتهام قتل عمدی همسرش «سمیرا» (۲۴ ساله) در یکی از روستاهای شهرستان عباس‌آباد، تحت تعقیب قرار داشته که بلافاصله با اعلام خبر دستگیری رهام، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان عباس‌آباد به تهران اعزام شدند؛ 

برابر محتویات پرونده و اعلام نظریه پزشکی قانونی، مقتول به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و در داخل منزلش به قتل رسیده است که متهم نیز به صراحت به ارتکاب جنایت در زمان مصرف موادمخدر از نوع شیشه اعتراف کرد.

متهم با دستور قضایی و قرار بازداشت موقت به اتهام قتل عمد تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان عباس‌آباد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها