بازدید 5017
۱

جزييات حريق گسترده در ميدان قدس

کد خبر: ۷۱۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 12 July 2017
آتش‌سوزي گسترده سقف شيرواني ١٠ مغازه قديمي در تجريش را سوزاند.
 
به گزارش اعتماد، سيدجلال ملكي درباره اين حادثه گفت: اين حريق در ساعت ٩:١٤ صبح سه‌شنبه در تعدادي از مغازه‌هاي واقع در تقاطع خيابان شريعتي و ميدان قدس اتفاق افتاد.
 
با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد كه حريق در حدود ۱۰ مغازه قديمي در مجاورت يكديگر رخ داده كه تمامي اين مغازه‌ها و چند مغازه ديگر داراي سقف شيرواني به مساحت حدود ۱۰۰۰ مترمربع بودند و شعله‌هاي آتش به سقف شيرواني سرايت كرده و در حال گسترش به مغازه‌هاي ديگر است.
 
دقايقي بعد در حالي كه آتش به بخش‌هايي از سقف مغازه‌هاي طبقه دوم نيز سرايت كرده بود آتش‌نشانان از گسترش آن جلوگيري كرده و پس از آن شعله‌هاي آتش به‌طور كامل مهار و اطفا شد.
 
ملكي با بيان اينكه عمليات لكه‌گيري و تخليه دود نيز انجام شد، افزود: اين حادثه مصدوم و فوتي نداشت و تنها از نوع خسارتي بوده، البته اعلام ميزان دقيق خسارات منوط به بررسي كارشناسان است. علت اين حادثه پس از اتمام عمليات از سوي كارشناسان آتش‌نشاني بررسي و اعلام خواهد شد.
 
وي دليل دود غليظ برخاسته از اين حريق را سرايت آتش به سقف شيرواني اعلام كرد و افزود: در پي اين حادثه ترافيك نسبتاسنگيني نيز در خيابان شريعتي و معابر منتهي به ميدان قدس ايجاد شد كه عوامل راهور با حضور در محل نسبت به روان‌سازي و مديريت آن اقدام كردند.
 
وي در پاسخ به سوال ايسنا مبني بر اينكه آيا حريق به بازار سنتي تجريش نيز سرايت كرده يا خير؟ گفت: حريق ارتباطي با بازار سنتي و بافت ارزشمند ميدان تجريش نداشته و خساراتي به آن وارد نكرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تازمانی که نظم ومقررات حاکم نشه هرروز باید بشنویم یه جا آتیش گرفت
کسبه ریزودرشت فقط از محل کسب پول درمیارن ومخارج ایمنی انجام نمیدن
خدمات آتش نشانی واورژانس هم که مجانیه
توی نظام مدیریت شهری اولا با نظارت مداوم بایستی محل های کسب ناایمن
غیر فعال بشود ضمنا مسبب کاستی منجر به سانحه بایستی خسارت سایرین
رابپردازد ((ازآن مهمتر دراینگونه موارد بایستی مانند شهرهای صاحب دار دنیا هزینه
آتش نشانی واورژانس از مقصرین اخذبشود ))
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی