بازدید 2907

تایید حکم اعدام یکی از اشرار جنوب کرمان

کد خبر: ۷۱۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 11 July 2017
رئیس دادگاه انقلاب شهرستان کرمان از تایید حکم اعدام آریا جاویدان یکی از اشرار مسلح و خطرناک جنوب استان کرمان در دیوان عالی کشور خبر داد.
 
به گزارش آرمان، احمد قربانی اظهار کرد: حکم نهایی به متهم و وکیل وی ابلاغ شده و جهت اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال شده است.
 
این مقام قضائی اعلام کرد: شرور آریا جاویدان معروف به سردار به اتهام محاربه از طریق سردستگی گروه مسلحانه جهت برهم‌زدن امنیت عمومی، ایجاد رعب و وحشت، قتل عمد، سرقت مسلحانه، راهزنی، آدم ربایی مسلحانه در دادگاه مورد محاکمه قرار گرفت و به اعدام محکوم شد. حکم صادره پس از اجرای تشریفات قانونی در دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت.
 
وی افزود: آریا جاویدان با تشکیل باندی متشکل از افراد مختلف مسلح به سلاح گرم اقدام به ایجاد رعب و وحشت بین مردم در جنوب استان کرمان، آدم ربایی و سرقت‌های مقرون به آزار و مسلحانه می‌کرد و بعد از رباییدن افراد آنها را در منطقه کوه شاه نگهداری کرده و از خانواده‌های آنها اخاذی می‌کرد.
 
قربانی خاطرنشان کرد: نامبرده چندین فقره آدم ربایی مسلحانه، قتل عمد، سرقت مسلحانه و غیره در پرونده خود دارد، نهایتا وی توسط سربازان گمنام امام‌زمان(ع) دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد و در این دادگاه مورد محاکمه قرار گرفته و به اکثر جرایم خود اقرار صریح داشته است و نتیجتا به اتهام محاربه به اعدام محکوم و حکم مذکور مورد تایید دیوان عالی کشور قرار گرفت. بعد از ابلاغ به متهم و وکیل وی پرونده به اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال شده است
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست