بازدید 4354

تیزهوشی مالباخته آرایشگر سارق را لو داد

کد خبر: ۷۱۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 11 July 2017
مرد آرایشگر برای یکشنبه پولدار شدن با همدستی دو دزد حرفه‌ای به سرقت گوشی تلفن همراه دست می‌زد. آخرین طعمه او، وقتی با تلفن همراه خود در آرایشگاه روبه‌رو شد، موضوع را به پلیس گزارش داد.

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از مردی آرایشگر به اتهام فروش گوشی سرقتی شکایت کرد.

شاکی به بازپرس قریب احمدزاده گفت: در خیابان دو سارق چاقو به دست به من حمله کرده و به زور گوشی تلفن همراهم و دو میلیون تومانم را دزدیدند. حتی به کلانتری محله‌مان ماجرا را خبر داده و شکایت کردم. امروز به طور اتفاقی به آرایشگاه محله‌مان رفته بودم. زمانی که با او درددل کردم، مدعی شد دوستش گوشی تلفن همراه دست دوم می‌فروشد و نمونه‌ای از آن را در آرایشگاه خود دارد.

وی افزود: او زمانی که گوشی را برایم آورد، آن را چند بار نگاه کردم، از روی نشانه‌هایی که روی گوشی تلفن همراه بود، متوجه شدم گوشی سرقت شده خودم است. گمان می‌کنم مرد آرایشگر با سارقان فراری همدست باشد و اکنون از او شکایت دارم.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این ماجرا ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش مرد آرایشگر بازداشت شد.

او در جریان تحقیقات مدعی شد سارق گوشی تلفن همراه نیست و اشتباهی دستگیر شده است. با توجه به اظهارات ضد و نقیض این متهم، ماموران آرایشگاه او را مورد بازرسی قرار داده و علاوه بر گوشی سرقتی شاکی، ده‌ها گوشی سرقتی دیگر را کشف کردند.

در این مرحله، مرد آرایشگر دوباره مورد تحقیقات قرار گرفت تا این‌که این بار راز گوشی دزدی‌های سریالی‌اش را فاش کرد. متهم به افسر تحقیق گفت: من مشکلات مالی داشتم و به مردی بدهکار بودم. همین باعث شد فریب وعده‌های یکشنبه پولدار شدن دو مشتری‌ام را که از دزدان حرفه‌ای بودند، بخورم و با آنها همراه شوم. برخی مواقع با آنها طعمه‌ها را در خیابان تعقیب کرده و در فرصتی مناسب راهشان را سد می‌کردیم. بعد از تهدید کردن آنها با چاقو، به زور گوشی‌های گرانقیمتشان را سرقت می‌کردیم.

وی افزود: بعد از چند روز آنها گوشی‌های سرقتی را در اختیارم قرار می‌دادند تا من با قیمت پایین‌تر در مغازه‌ام به مشتریانم بفروشم. همدستانم بابت فروش هر گوشی تلفن همراه 50 تا صد هزار تومان به من پول می‌دادند و بقیه پول‌ها را آنها خودشان تقسیم می‌کردند. گمان نمی‌کردم در جریان فروش آخرین گوشی سرقتی، خریدار صاحب گوشی باشد و دستگیر شوم.

با اعتراف مرد آرایشگر، دو همدست او تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و بازداشت شدند. این دو سارق نیز در مواجهه حضوری با مرد آرایشگر به همدستی با وی در سرقت و زورگیری گوشی‌های تلفن همراه و فروش آنها اعتراف کردند.

متهمان روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی از آنها برای مشخص شدن دیگر سرقت‌هایشان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار