بازدید 3374
۱

ساحل بابلسر قربانی گرفت

کد خبر: ۷۱۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 11 July 2017
جوان 21 ساله مشهدی عصر روز یکشنبه به دنبال بی توجهی به هشدار ناجیان غریق مبنی بر طوفانی بودن دریا و خودداری از شنا، در محدوده ساحلی بابلسر غرق شد.
 
به گزارش مردم سالاری، این جوان که به همراه پدر، مادر و خواهرش در حد فاصل پارکنیگ سه و چهار شهر بابلسر و در هوای طوفانی مشغل شنا بود ، غرق شد.
 
دبیر کمیته پیشگیری از تلفات انسانی در نقاط حادثه خیز سواحل دریای خزر در بابلسر در این باره به خبرنگار ما گفت: عصر امروز جوان 21 ساله مشهدی به نام محمد نیکنام نوروزی که به همراه پدر، مادر و خواهر خود در دریای طوفانی مشغول شنا بود، غرق شد.
 
علی روستایی آهنگر افزود : نجاتگران پس از بیرون کشیدن این جوان از آب دریا به مدت حدود نیم ساعت عملیات احیاء قلبی و ریوی بر روی وی انجام دادند که نتیجه بخش نبوده و اقدامات انجام شده در بیمارستان هم بی نتیجه ماند.
 
وی گفت : این حادثه در حالی رخ داد که این خانواده به هشدارهای ناجیان غریق در خصوص طوفانی بودن دریا توجهی نکردند.
 
روستایی افزود: از زمان آغاز طرح سالم سازی دریا این فرد سومین غریق در سواحل بابلسر است .طرح سالمسازی دریا با هدف حفاظت از امنیت شناگران و استقرار ناجیان غریق در بیش از 90 نقطه از سواحل مازندرانی دریای خزر از اول خرداد ماه امسال به اجرا گذاشته شد.
 
امسال براساس اعلام دبیر ستاد ساماندهی دریای خزر در مازندران، 350 نقطه حادثه خیر در سواحل مازندرانی دریای خزر برای جلوگیری از شنا با تابلوی «شنا ممنوع» نشانه‌گذاری شده است .پارسال 79 نفر در سواحل دریای خزر در مازندران جان خود را از دست دادند که افزون بر 95 درصد آنان مسافران تابستانی بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ازمتن : "بی توجهی به هشدار ناجیان غریق مبنی بر طوفانی بودن دریا و خودداری از شنا..." دچار تعجب و البته خنده شدم! حدود دوهفته پیش با اصرار بچه ها به یکی از همین پلاژهای بابلسر رفتیم ، تنها نماینده شهرداری در محل ، مشغول صدور قبض ورودیه به ساحل بود چشمتان روز بد نبیند کثیف ترین ساحلی که به عمرم دیده بودم ساحل شماره 7 بابلسر بود که از ورودی پر ازکیسه های زباله رستوران ها تا لب آب زباله ریخته بود جایگاه نجات غریق خالی از ناجی بود و در سایه آن عده ای ازمسافرین مشغول میوه خوردن بودند از سطل زباله وسرویس بهداشتی هم خبری نبود بجای نظافت چند تا سگ ولگرد وتوله هایشان به مجموعه هم اضافه شده بودند که به دنبال موتور چهار چرخ ها در ساحل پلاس بودندو هر از چند گاهی داخل آب می شدند وبیرون خود را تکان میدادند حال همه را بهم میزدند موقع شنا هم ساحل جلانگاه قایقها و جت اسکی سوارها بود که بوی بنزین و روغنشان کاملاٌ به آب طعم وبوی نفت داده بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست