بازدید 2760

سرقت محموله راننده‌هاي كاميون در زمان خواب

کد خبر: ۷۱۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 08 July 2017
اعضاي يك گروه٧ نفره  راهزني در تهران كه محموله كاميون‌ها و مغازه‌ها را سرقت مي‌كردند، دستگير شدند. 

به گزارش اعتماد، يازدهم ارديبهشت ماه، امسال فردي به كلانتري ۱۵۴ چيتگر مراجعه كرد و از سرقت محموله كاميون خاورش خبر داد.

 او به ماموران گفت: « ساعت دو و نيم روز يازدهم ارديبهشت‌ماه با يك محموله پيچ و مهره به انبار شركت در كيلومتر ۱۵ جاده مخصوص رسيدم؛ صبح زود بود و هنوز در شركت را باز نكرده بودند. 

خوابيدم و وقتي بيدار شدم، ديدم سارقان روكش روي كاميون را باز كرده‌اند و همه پيچ و مهره‌ها را برده‌اند.» همزمان با اين سرقت چند مورد مشابه ديگر هم درمورد كاميون‌هايي با بار پارچه، روغن نباتي، تجهيزات رايانه‌اي، لوازم يدكي خودرو در همان مكان اتفاق افتاد كه در تمام آنها راننده‌هاي كاميون داخل ماشين خواب بودند و بارشان دزديده شده بود. 

كارآگاهان اطلاع پيدا كردند كه تعدادي از سرقت‌ها هنگام پارك خودروهاي باركشي در محوطه پاركينگ متعلق به شركت‌هاي صاحب محموله انجام شده؛ بلافاصله تصاوير مربوط به زمان سرقت مورد بررسي قرار گرفت و با جمع‌بندي اطلاعات به دست آمده مشخص شد كه سارقان بيشتر سرقت‌هاي خود را در ساعت ۳ تا ۵ صبح انجام مي دادند.

سرانجام كارآگاهان موفق به شناسايي كمال ۳۷ ساله به عنوان عضو اصلي گروه و برادرش امير ۴۰ ساله با ۱۰ سابقه دستگيري شدند.

 اين دو به همراه عزيز و چهار نفر ديگر به نام‌هاي عبدالله ۴۰ ساله، هوشنگ ۴۰ ساله، تبعه افغان، علي ۴۴ ساله و سابقه‌دار، پرويز ۴۲ ساله و سابقه‌‌دار، اقدام به تشكيل گروه هفت‌نفره سارقان حرفه‌اي كرده بودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان