بازدید 4963

سنگ ۲۰ تنی، بزرگراه نیایش را بست

کد خبر: ۷۱۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 08 July 2017
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از واژگونی یک دستگاه تریلر حامل سنگی ۲۰ تنی در بزرگراه نیایش خبر داد.

به گزارش آرمان، سید جلال ملکی در این باره گفت: صبح دیروز حادثه واژگونی تریلر حامل سنگ در مسیر شرق به غرب برگزراه نبایش زیر پل سئول به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به همراه دو دستگاه جرثقیل سنگین سازمان به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه تریلر ماک در حال حمل سنگ ۲۰ تنی بوده که ناگهان راننده به دلیل نامشخصی کنترل وسیله را از دست داده و در لاین سرعت واژگون شده است. 

ملکی با بین اینکه در پی این حادثه قطعه سنگی ۲۰تنی از کامیون جدا و به کف بزرگراه افتاده بود، گفت: درجریان این حادثه بخش زیادی از بزرگراه مسدود شده بود که با همکاری عوامل پلیس راهور مسیر تردد خودروها مسدود و به سمت دیگر هدایت شد تا عملیات با سرعت بیشتری انجام شود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه به دلیل ساعت وقوع حادثه و خلوتی معابر خوشبختانه حادثه ثانویه‌ای رخ نداد، ادامه داد: راننده تریلر درون کابین محبوس شده بود که عوامل آتش نشانی وی را از کابین خارج و در حالی که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده بود، وی را به بیمارستان و مراکز درمانی تحویل دادند.

وی اضافه کرد: پس از آن آتش نشانان با استفاده از جرثقیل قطعه سنگ رها شده را به روی تریلری دیگر منتقل کرده و پس از بازگرداندن تریلر واژگون شده به حالت اولیه به عملیات خود خاتمه دادند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی