بازدید 3900

دستگيري 7 نفر به اتهام فراري دادن يك زنداني

کد خبر: ۷۰۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 05 July 2017
دادستان عمومي و انقلاب كرج از دستگيري هفت نفر از متهماني خبر داد كه در ابتداي هفته جاري به فراري دادن يك متهم زنداني در مسير اعزام او به پزشكي قانوني اقدام كرده بودند.
 
به گزارش اعتماد، حاجي رضا شاكرمي گفت: بر اساس گزارش ندامتگاه مركزي كرج، در تاريخ دهم تيرماه متهمي كه پرونده‌اش به اتهام توزيع بيش از 19 كيلو گرم هرويين در شعبه اول دادگاه انقلاب كرج در حال رسيدگي است در هنگام اعزام به پزشكي قانوني از سوي 10 نفر از نزديكان و آشنايانش فراري داده شد.
 
در هنگام اعزام متهم، در بلوار ارم كرج سه خودروي سواري به صورت مسلح و با استفاده از سلاح گرم و سرد ضمن مسدود كردن مسير حركت خودروي حمل زنداني و شليك گلوله جنگي با ايجاد رعب و وحشت اقدام به ربودن زنداني و سرباز وظيفه مراقب كردند.
 
شاكرمي تصريح كرد: متهمان سپس در مسير اتوبان كرج قزوين با بريدن دستبند زنداني و آزاد كردن سرباز وظيفه، به همراه متهم زنداني متواري مي‌شوند.
 
دادستان كرج تاكيد كرد: با تشكيل پرونده و ارجاع به شعبه 22 بازپرسي پس از صدور دستورات قضايي و اقدامات اطلاعاتي و پيگيري‌هاي پليس آگاهي استان البرز، دو روز بعد، متهمان به همراه فرد زنداني دستگير و با تفهيم اتهام و قرار قانوني بازداشت شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان