بازدید 3861
۳

نقشه دردسرساز دخترخاله‌ها برای تنبیه شوهر

کد خبر: ۷۰۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 04 July 2017
زن جوان برای تنبیه شوهرش و براساس نقشه دخترخاله‌اش، در تماس با پلیس، شوهر خود را به عنوان قاتل معرفی کرد. این زن مدعی بود، فقط قصد داشته شوهرش را تنبیه کند، اما با طولانی شدن بازداشت او، تصمیم گرفته واقعیت را بگوید.

به گزارش جام‌جم، نخستین روز تیر امسال زوجی در خانه‌شان در غرب تهران باهم درگیر شدند.

همین درگیری پای ماموران کلانتری 141 شهرک گلستان را به این خانه کشاند. ماموران تحقیق از این زوج را آغاز کردند، زن جوان مدعی شد شوهرش زمستان سال گذشته به دلیل اختلاف مالی که با دو شریکش داشته آن دو را کشته و اجسادشان را در بیابان‌های اطراف ازگل دفن کرده است.

همزمان باتشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با دستور بازپرس محسن مدیرروستا، تحقیقات برای مشخص شدن صحت موضوع آغاز شد و شوهر این زن بازداشت و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

این درحالی بود که شوهر 45 ساله وی زمانی که در برابر گفته‌های همسرش قرار گرفت، اظهارات او را انکار کرد و مدعی شد همسرش دروغ می‌گوید و او دچار مشکلات روحی و روانی است.

وی به افسر تحقیق گفت: همسرم دروغ گفته است. او چون با من دعوا کرده بود و می‌خواست انتقام بگیرد، مرا با گفته‌های دروغین خود به دردسر انداخته است. باور کنید وضع مالی‌ام خوب است و دست به قتلی نزده‌ام و جنایتی در کار نیست.

در این مرحله کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران، تحقیقات را آغاز کردند. پرونده افراد گمشده را که زمستان سال گذشته در پلیس آگاهی ثبت شده بود، بررسی کردند که معلوم شد در آن تاریخ که همسر متهم ادعا می‌کند اجساد آن دو مرد را دفن کرده‌اند، گزارشی در ارتباط با گم شدن دو مرد و نیز کشف اجساد در اختیار پلیس آگاهی قرار نگرفته است. همین سرنخ‌ها کافی بود ماموران مطمئن شوند گفته‌های مرد بازداشت شده صحت دارد بنابراین همسر متهم پرونده مورد تحقیقات قضایی قرار گرفت و به قاضی پرونده گفت: من و شوهرم مدتی بود که باهم اختلاف و درگیری داشتیم. دعوایمان بالا گرفت و دیگر نمی‌توانستم این وضع را در زندگی‌مان تحمل کنم. چند روز قبل از شکایتم به دیدن دخترخاله‌ام رفتم. او زمانی که پای درددل من نشست و فهمید شوهرم با من بدرفتاری می‌کند و خانه‌مان به محل جنگ و دعوا تبدیل شده است، به من پیشنهاد داد اگر شوهرم دوباره با من دعوا کرد، موضوع را به پلیس اطلاع دهم و به دروغ وانمود کنم شوهرم مرتکب دو جنایت شده است. او می‌گفت اگر من این دروغ را بگویم، شوهرم 24 ساعت بازداشت می‌شود و حساب کار دستش می‌آید و من نفس راحتی می‌کشم.

زن 35 ساله ادامه داد: اول می‌ترسیدم چنین کاری را انجام دهم، اما بعد از آخرین دعوا، به یاد حرف‌های دخترخاله‌ام افتادم. وقتی پلیس به خانه‌مان آمد، اعلام کردم شوهرم را باید بازداشت کنند، چون او دو نفر را کشته است. بعد هم شوهرم بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: فقط می‌خواستم با این دروغ شوهرم را تنبیه کنم که 24 ساعت او دور از خانه بماند تا شاید اخلاق و رفتارش بهتر شود. فکر نمی‌کردم بازداشت او طولانی‌تر شود. خیلی اشتباه کردم که با حرف‌های دروغم این چنین شوهرم را به دردسر انداخته و زندگی‌ام را دچار مشکل کردم.

بازپرس جنایی زمانی که متوجه شد، گفته‌های این زن صحت دارد و او درباره ماجرای جنایت‌ها دروغ گفته، شوهر او را آزاد کرد و پرونده این مرد در دادسرا بسته شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
خسارت روحی که به اینبدبخت وارد شده نباید جبران شود صرف یک ادعا ایا باید فردبازداشت شود
خود زنرو زندان میکرد قاضی تا درس عبرتی بشه براش
احتمالا این زن دوست پسر داشته و با این کار به مقصود خود رسیده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر