بازدید 5672

جزئیات تیراندازی در اتوبان نواب

کد خبر: ۷۰۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 03 July 2017
خودروی شیشه دودی که در محدوده کلانتری نواب برای دو نفر دردسر درست کرده بود در اتوبان نواب پس از شلیک پلیس زمینگیر شد.
 
به گزارش آرمان، سرهنگ مسلم قاسم‌آبادی رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب در تشریح این خبر گفت: شنبه شب وقوع دو سرقت خشن با سلاح سرد، به‌طور متوالی توسط سه سرنشین یک خودرو سفید رنگ با شیشه دودی به مرکز پیام اعلام که سریعا دو تیم به محل‌های سرقت اعزام شدند. هر دو مالباخته مشخصات یکسانی از سارقان اظهار و بیان داشتند که سارقان با زور و تهدید موبایل، کیف پول و ساعت مچی آنان را ربوده‌اند.
 
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از وقوع سرقت‌های مشابه، سریعا تعداد گشت‌های انتظامی را در سطح حوزه افزایش که در نهایت سوژه مورد نظر در اتوبان نواب رویت شد.
 
وی با اشاره به بی‌توجهی متهمان به فرمان پلیس افزود: عوامل کلانتری برای توقف خودرو موصوف بدوا مجبور به شلیک یک تیر هوایی و سپس دو تیر جنگی به سمت لاستیک خودرو شدند؛ ولی راننده خودرو همچنان به فرمان پلیس توجهی نکرده و به فرار خود ادامه دهد تا اینکه متهمان خود را در محاصره ماموران پلیس دیده و از خودرو پیاده و متواری شدند.
 
قاسم‌آبادی گفت: ماموران توانستند متهمان را هر چند که تلاش می‌کردند با مقاومت و تهدید از چنگال پلیس فرار کنند، پس از تعقیب و گریز، طی سه عملیات ضربتی مجزا دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.
 
وی افزود: متهمان با حضور در کلانتری توسط مالباختگان شناسایی و پس از تشکیل پرونده اولیه، تحویل مرجع قضائی شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی