بازدید 3170
۲

مدیرعامل شرکت خصوصی قاتل نبود!

کد خبر: ۷۰۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 03 July 2017
همسر جوان مدیرعامل شرکت خصوصی که در توطئه‌ای زنانه و برای تنبیه شوهرش، او را عامل دوجنایت معرفی کرده بود به ادعاهای دروغینش اعتراف کرد.
 
به گزارش ایران، این پرونده از سحرگاه دوم تیر و به دنبال تماس زن جوانی با پلیس در دستور کار قرار گرفت.او در اظهارات هولناکی ادعا کرد شوهرش دو نفر از طلبکاران خود را کشته و اجساد آنها را در بیابان‌های اطراف محله «ازگل» دفن کرده است. با گزارش این جنایت تیمی از مأموران راهی خانه مورد نظر شده و شوهراین زن را بازداشت کردند.
 
مرد میانسال که مدیر یک شرکتی خصوصی است درحالی که از دستگیری و شنیدن اتهامش شوکه شده بود از ابتدا منکر هر گونه جنایتی شد.او زمانی که مقابل بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران ایستاد گفت: «همسرم مشکل شدید روحی دارد و وقتی باهم اختلاف پیدا می‌کنیم، کارهای عجیب وغریبی انجام می‌دهد. دیشب هم درباره تغییر محل شرکت جروبحثمان شد و او برای انتقام از من چنین ادعایی را مطرح کرد. او حتی به من گفت می‌خواهم تو را زندان بیندازم و بعد رضایت دهم تا کمی حالت گرفته شود. او تصور می‌کند که آزادی‌ام به رضایت او بستگی دارد به همین دلیل هم این اتهام‌های بی‌پایه واساس را زده است.»
 
با وجودی که پسر 17 ساله این زن و شوهر نیز اظهارات پدرش را تأیید کرده بود، بازپرس محسن مدیر روستا ضمن آزادی متهم با قرار وثیقه، دستور بررسی ادعاهای زن را صادر کرد. اما تحقیقات نشان داد در بازه زمانی که زن جوان ادعا کرده بود شوهرش مرتکب قتل شده است گزارش گم شدن یا کشف جسدی در منطقه ازگل وجود نداشته و همین امر مهر تأییدی بر اظهارات مرد نگونبخت بود.
 
همزمان با تکمیل تحقیقات، زن جوان نیز به دادسرای جنایی احضارشد و شهادت داد که به خاطرعصبانیت وناراحتی شدید این توطئه را چیده تا شوهرش را تنبیه کند. او به بازپرس گفت: «با شوهرم اختلاف داشتم و می‌خواستم از او انتقام بگیرم. وقتی این موضوع را با دختر خاله‌ام در میان گذاشتم او این نقشه را برایم کشید. دختر خاله‌ام می‌گفت همسرم را یک شب بازداشت می‌کنند و این‌طور می‌توانی حالش را بگیری. من هم همان‌طور که او گفته بود عمل کردم اما وقتی دیدم موضوع جدی شد، عذاب وجدان گرفتم و به اینجا آمدم تا واقعیت را بگویم.» با اظهارات این زن و همچنین اعلام نتیجه تحقیقات پلیسی شوهر این زن آزاد شد وبه دلیل اینکه او ازهمسرش شکایت نداشت پرونده مختومه شد.
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
معلوم نیست وقتی که داشتن شعور رو تقسیم می کردن این خانم کجا بود؟؟؟
ملت خل شدن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان