بازدید 4270

درخواست قصاص برای قاتل زوج طبسی

کد خبر: ۷۰۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹ 02 July 2017
با دستگیری مرد جنایتکار که در اقدامی هولناک زوج جوان طبسی را به قتل رسانده بود، امام جمعه این شهر از درخواست مردم برای قصاص هر چه زودتر قاتل در ملأعام خبر داد.

به گزارش همشهری، راز اين جنايت هولناك كه باعث خدشه‌دار شدن احساسات مردم طبس شده، سه‌شنبه 6تيرماه فاش شد. آن روز بستگان زوج جواني هر چه با آنها تماس گرفتند، پاسخي نشنيدند و نگران راهي خانه آنها شدند. كسي جواب آيفون را نمي‌داد و بوي تعفني كه از داخل خانه به مشام مي‌رسيد خبر از واقعه‌اي هولناك مي‌داد.

در چنين شرايطي ماجرا به پليس گزارش شد و تيمي از مأموران با دريافت دستور قضايي و شكستن قفل در، وارد خانه شدند. با عبور از حياط بوي تعفن بيشتر مي‌شد و وقتي مأموران وارد خانه شدند، جسد زن 32ساله را ديدند كه غرق در خون در گوشه‌اي افتاده بود. 

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه او بر اثر اصابت ضربات جسمي سخت به سرش و همچنين ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده است. مأموران در تحقيقات اوليه دريافتند كه زن جوان به همراه شوهرش در اين خانه زندگي مي‌كرد اما از شوهر او اثري نبود.

بستگان مقتول مي‌گفتند كه اين مرد در ساختماني نيمه‌كاره مشغول كار است و به همين دليل مأموران راهي آنجا شدند. در ساختمان نيمه‌كاره اثري از مرد جوان نبود و شاهدان مي‌گفتند كه او از 2روز قبل در آنجا حاضر نشده است. 

تيم تحقيق در جست‌وجوي سرنخي از اين مرد وارد ساختمان نيمه‌كاره شد و دقايقي بعد مأموران به چاهي كه در حياط ساختمان بود و روي آن با خاك و بلوك سيماني پوشانده شده بود مشكوك شدند. با حضور تيم آتش‌نشاني عمليات خاكبرداري از چاه شروع شد و ساعتي بعد مأموران با جسد بي‌جان مرد جوان كه در داخل چاه مدفون شده بود روبه‌رو شدند.

ظاهرا عامل جنايت پس از قتل اين مرد راهي خانه او شده و همسرش را نيز به قتل رسانده بود اما سؤال اين بود: قاتل چه‌كسي است و انگيزه‌اش از جنايت چه بوده؟ماموران براي يافتن پاسخ اين سؤال به تحقيقات ميداني و پرس و جو از اهالي منطقه پرداختند.

 آنها خيلي زود به سرنخ‌هايي از مردي كه از دوستان مقتول بود رسيدند. مردي كه 2روز قبل‌تر و در زمان جنايت در ساختمان نيمه‌كاره ديده شده بود. تيم تحقيق راهي خانه اين مرد شد اما اثري از او نبود. ناپديد شدن اين مرد فرضيه اينكه وي عامل جنايت باشد را قوت مي‌بخشيد. 

به اين ترتيب دستور بازداشت او صادر شد و كارآگاهان در جريان تحقيقات تخصصي دريافتند كه وي طبس را ترك كرده و به تهران گريخته است.

جست‌وجو براي دستگيري اين مرد ادامه داشت و كارآگاهان به سرنخ‌هايي از مخفيگاه اين مرد در پايتخت دست يافتند.

 در ادامه تيمي از مأموران با دريافت نيابت قضايي راهي تهران شدند و با زيرنظر گرفتن محل تردد اين مرد، موفق شدند در كمتر از 24ساعت او را دستگير كنند. 

بازجويي از متهم نشان مي‌دهد كه او احتمالا با انگيزه مالي دست به قتل زوج جوان زده است. وي در روز حادثه ابتدا به محل كار دوستش رفته و زماني كه او در داخل چاه مشغول حفاري بوده، با پرت‌كردن بلوك‌هاي سيماني باعث قتل او شده و پس از آن روي جسد را با خاك و بلوك پوشانده و سپس راهي خانه مقتول شده است.

او سپس در خانه دوستش با همسر وي درگير شده و پس از به قتل رساندن وي و رها كردن جسد در داخل خانه دست به سرقت زده و گريخته است.

 هم‌اكنون بازجويي و تحقيق از اين مرد براي مشخص شدن انگيزه اصلي او در اين جنايت در اداره آگاهي ادامه دارد و اين در حالي است كه به گفته امام جمعه شهر طبس: «انجام اين جنايت خيلي قساوت مي‌خواهد و جنايت بزرگي است و نبايد آحاد جامعه از كنار اين حادثه به سادگي بگذرند. اينگونه حوادث، امنيت ذهني جامعه را برهم مي‌زند و مردم انتظار دارند هر چه سريع‌تر اين جاني، در ملأ عام به دار آويخته شود.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس