بازدید 2951

آغازآدم‌ربایی با بازی کلش

کد خبر: ۷۰۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 01 July 2017
فرمانده انتظامی شاهرود از کشف پرونده آدم‌ربایی استان همدان که یک مرد جوان، دختر ۱۹‌ساله‌ای را ربوده بود در شاهرود خبرداد و گفت: داستان آدم‌ربایی با کلش آغاز و با دستبند پایان یافت. 

به گزارش آرمان، سرهنگ سید مجتبی اشرفی درباره جزئیات پرونده آدم‌ربایی ابراز داشت: درمورخه ۲۵ اردیبهشت ماه فردی با مراجعه به پلیس آگاهی در یکی از شهرستان‌های استان همدان، از ربوده‌شدن دختر ۱۹‌ساله خود خبرداد واعلام کرد، دخترش پس از فارغ‌شدن از جلسه امتحان مدرسه به منزل مراجعه نکرده است. 

وی افزود: بعد از تحقیقات میدانی و به‌کارگیری اقدامات پلیسی مشخص شد در اصفهان مبلغ ۳۰میلیون ریال از حساب دختر جوان برداشت شده و در آخرین ردپای گرفته شده مشخص شد به شاهرود عزیمت داشته است.

فرمانده انتظامی شاهرود به اعزام اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی همدان مورد نظر به شاهرود اشاره داشت و افزود: بعد از تحقیقات به عمل آمده درجنگل‌های اطراف شاهرود فردی جوان که با آدم‌ربای مورد نظر در ارتباط بود دستگیر و پس از بازجویی‌های انجام شده درنهایت با استفاده ازمنابع پلیسی مخفیگاه دختر و پسر جوان در یکی از شهرک‌های شاهرود شناسایی و هردونفر در اقدامی ضربتی توسط کاراگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

 اشرفی به بازجویی‌های تخصصی از دوجوان مذکور اشاره داشت و افزود: چند ماه قبل پسر ۲۶‌ساله ودختر ۱۹‌ساله از طریق بازی موبایلی کلش با یکدیگر آشنا و سپس با استفاده از شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی باهم ارتباط برقرار کرده و درنهایت پس از مدتی ارتباط مخفیانه دختر جوان به اصفهان عزیمت و پسر نیز با حضور درمحل، وی را به شاهرود انتقال داده است. 

وی با اشاره به پرونده متشکله در استان همدان با مضمون آدم‌ربایی گفت: با توجه به اینکه پرونده نیابتا به شاهرود ارجاع شده متهم به ماموران پلیس آگاهی همدان تحویل و نامبرده برای رسیدگی به اتهام انتسابی به استان مذکور منتقل شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی