بازدید 3620

دستگیری سارقان میلیاردی طلا در دزفول

کد خبر: ۷۰۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 29 June 2017
فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام باند سارقان طلا و کشف بیش از سه کیلو گرم طلا و جواهرات سرقتی به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال در شهرستان دزفول خبر داد.
 
به گزارش خراسان،، سردار "محمد رضا اسحاقی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی سرقت مسلحانه بیش از سه کیلو گرم طلا از یکی از شهروندان دزفولی، با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و همچنین استفاده از شگردهای خاص پلیسی 2 نفر را که قصد فروش مقداری طلا داشتند، شناسایی و با استفاده از منابع محلی هنگام معامله آنان را دستگیر کردند.
 
سردار اسحاقی افزود: با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد این دو متهم، طلاها را از عامل اصلی سرقت برای فروش تحویل گرفته اند که بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران وی را به همراه 2 همدست دیگرش در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند 5 نفره بیش از سه کیلو گرم طلای سرقتی به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال، 200 میلیون ریال وجه نقد و یک قبضه سلاح غیر مجاز به همراه 13 فشنگ مربوطه کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با اشاره به معرفی اعضای این باند به مراجع قضایی و تحویل طلاها به مالباخته اظهار داشت: پلیس خوزستان هرگز اجازه اعمال مجرمانه را به افراد سود جو و فرصت طلب که بخواهند آرامش و امنیت شهروندان این استان را سلب کنند نخواهد داد و با قدرت و مطابق قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار