بازدید 4788
۱

سقوط پدر و کودک قزوینی در کانال آب

کد خبر: ۷۰۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 22 June 2017
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: بازی پسربچه خردسال در کانال آب کشاورزی استان مرگ دو نفر بر اثر غرق‌شدن در کانال آب را رقم زد.

به گزارش جام جم، پیمان نامدار ضمن بیان این مطلب افزود: در آخرین روزهای بهار پسر بچه قزوینی حین بازی در کنار کانال کشاورزی در حوالی شهر نجف آباد از توابع شهرستان قزوین در کانال آب سقوط کرد.

وی ادامه داد: با تلاش یکی از افراد عبوری و ناظران که مرد جوانی بود، این کودک از آب خارج شد اما شخص ناجی نتوانست خود را از آب بیرون بکشد و جریان قوی آب خود و پدر کودک غرق شده را که برای کمک وارد آب شده بود را با خود برد و در یک فشار شکن هردو نفر را گرفتار کرد.

نامدار تصریح کرد: بلافاصله سه تیم از تکنسین‌های اورژانس و تیم‌های نجات آتش نشانی و هلال احمر در محل حادثه حاضر شده و کودک نجات یافته با انجام اقدامات درمانی به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد و نجات یافت اما عملیات احیا برای دو نفر غرق شده دیگر که توسط آتش نشانی از غرقاب خارج شده بودند نتیجه بخش نبود.

وی خاطرنشان کرد: تکنسین‌های اورژانس به مدت ۴۵ دقیقه دو فرد غرق شده را احیا کردند ولی متاسفانه به دلیل زمان صرف شده تا بیرون کشیدن دو تن و با اینکه تا خود مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی احیا انجام شد ولی این تلاش ها نتیجه نداد و فوت شدن هردو فرد یاد شده مورد تایید پزشکان مرکز قرار گرفت.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان یادآور شد: در این فصل به دلیل افزایش گرما و جریان وسوسه انگیز آب موجب شنای غیرمجاز و خطرناک در کانال مادر می شود که همه ساله شاهد کشته شدن افرادی هستیم که به توصه های ایمنی هم توجه نمی کنند و جان خود را برای این تفریح از دست می دهند که در هفته گذشته نیز شاهد فوت فردی دیگر در کانال آب عبوری از خیابان نوروزیان قزوین بودیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وای

نادانی هم حدی دارد ...چرا تلویزیون به بچه ۲۴ ساعته مطالب تکراری می گه ولی این موارد ایمنی را دریغ می کنه .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی