بازدید 6284

قتل داماد توسط مادر زن

کد خبر: ۷۰۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 20 June 2017
زنی که با همدستی دختر خود، دامادش را به قتل رسانده و در حال آتش‌زدن جسد او بود، شناسایی و دستگیر شد. 

به گزارش آرمان، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی پلیس استان مرکزی گفت: ساعت ۴ صبح روز بیست و ششم خرداد در پی اعلام گزارش‌های مردمی مبنی بر آتش‌سوزی در یک مجتمع آپارتمانی در یکی از شهرک‌های شهر اراک، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

در بررسی‌های اولیه، آپارتمانی که گزارش حریق شده بود، شناسایی و با پیگیری‌هایی که از سوی ماموران انتظامی و با هماهنگی دستگاه قضائی انجام شد، جسد مردی میانسال در حمام منزل کشف شد و بلافاصله مادر زن و همسر مقتول که در منزل حضور داشتند، دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال داده شدند.

 در تحقیقات تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان، سرانجام مادر زن مقتول اعتراف کرد که به علت اختلافات قبلی و مشکلاتی که با دامادش داشته، او را به قتل رسانیده و به همراه دخترش (همسر مقتول) قصد داشتند که با آتشژ‌زدن جسد، آثار جنایت را از بین ببرند که در همان لحظات اولیه، همسایه‌ها متوجه آتش شده و موضوع را به پلیس گزارش می‌کنند. 

با ارجاع پرونده به مرجع قضائی قرار بازداشت موقت برای هر دو متهم پرونده صادر شد و بررسی پرونده و تحقیقات تکمیلی همچنان در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی