بازدید 3593

حادثه اسیدپاشی در شاهرود ۲ مصدوم داشت

کد خبر: ۷۰۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 18 June 2017
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از مصدومیت دو عضو یک خانواده در اسید پاشی روستای قلعه آقا عبدا... در ۱۹کیلومتری شامل شاهرود خبر داد. سردار روح الامین قاسمی، 

به گزارش آرمان، ضمن تایید بروز حادثه اسید پاشی در بخش بسطام شاهرود، تاکید کرد: این حادثه دو مصدوم برجا گذاشت که یکی از آنها برای درمان سرپایی به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود و دیگری به علت جراحات وارده به بیمارستان سوانح سوختگی ساری اعزام شد.

 وی افزود: در این حادثه فردی ناشناس با حضور در منزل مردی ۷۸‌ساله ظرفی با مقداری اسید روی دختر و همسر وی ریخته و متواری شد.

فرمانده نیروی انتظامی ستان سمنان تصریح کرد: این حادثه ساعت یک و 50 دقیقه بامداد شنبه در بدو اطلاع‌رسانی به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، در دستور کار ماموران نیروی انتظامی شاهرود قرار گرفت و با واکنشی سریع، مظنون این حادثه دستگیر شد. 

قاسمی همچنین با بیان اینکه علت این حادثه در مراحل بعدی تحقیقات مشخص خواهد شد، درباره هویت مصدومان، گفت: در این حادثه یک پیرمرد ۷۰ساله از ناحیه شکم مورد سوختگی قرار گرفته و همچنین یک دختر جوان ۲۳‌ساله که این دختر جوان برای ادامه درمان به ساری منتقل شد. 

وی با تاکید بر اینکه ناجا در برخورد با چنین حوادثی که جنبه خشونت دارند، بدون هیچ‌مماشاتی رفتار خواهد کرد، افزود: با تلاش مستمر ماموران پلیس مردی جوان با عنوان مظنون اصلی پرونده دستگیر و انجام تحقیقات تخصصی از وی همچنان ادامه دارد.

پیش از آن منابع محلی از مصدومیت هر چهار عضو یک خانواده خبر دادند که این خبر مورد تایید نیروی انتظامی شهرستان شاهرود قرار نگرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل