بازدید 5045

کلاهبرداری پزشک قلابی

کد خبر: ۷۰۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 18 June 2017
رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: با تلاش ماموران آگاهی استان قم فردی که با جعل عنوان پزشک متخصص قلب از یک دندانپزشک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد. 

به گزارش اعتماد، سرهنگ احمد کرمی اظهارداشت: با طرح شکایت یک دندانپزشک مبنی بر اینکه فردی پس از چندین بار مراجعه به مطب دندانپزشکی و معرفی خود به عنوان متخصص قلب مبلغ یک میلیارد و 200میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده است،‌موضوع در دستور کار ماموران آگاهی استان قرار گرفت.

 وی گفت: متهمه همسرش را نیز مهندس کامپیوتر معرفی و با کسب اطلاعات شخصی از منشی دندانپزشک با داشتن مهارت در زمینه ارائه اطلاعات پزشکی و معرفی چند تن از پزشکان برجسته قلب کشور و ادعای شاگردی آن ها، خود را پزشک متخصص قلب معرفی کرده است. 

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: متهمه که خود را شاگرد یک پزشک متخصص معروف کشور معرفی می کند، اعلام داشته این متخصص جهت تاسیس کلینیک قلب در ایران نیاز مالی مبرم به مبالغی وجه دارد ولی به دلیل حفظ آبرو امکان مکالمه مستقیم با شما را ندارد و شاکی نیز به دلیل رفاقت دیرینه خود با پزشک متخصص معروف به متهمه اعتماد کرده و در مراحل مختلف در مجموع حدود 120 میلیون تومان به وی پرداخت می کند. 

وی گفت: در ادامه دندانپزشک پس از مواجهه با بدعهدی های متهمه به کلاهبرداری پی برده و پرونده به دستور مرجع قضائی به پلیس آگاهی استان ارجاع داده می شود.

 سرهنگ کرمی افزود: سرانجام با انجام اقدامات پلیسی نامبرده در یکی از استان های شمالی شناسایی و پس از دستگیری صراحتاً به بزه انتسابی و غصب عنوان پزشک قلب و کلاهبرداری اعتراف و نهایتاً با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی