بازدید 3710

دانش‌آموز راز قتل مادرش را برملا كرد

کد خبر: ۷۰۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 17 June 2017
مرد ميانسالي كه بعد از اعتراف پسرش نزد مدير مدرسه به اتهام قتل همسرش دستگير شده بود، به زودي در دادگاه كيفري محاكمه خواهد شد.

به گزارش جوان، اواخر اسفند ماه سال 95 مدير مدرسه‌اي در تهران مأموران كلانتري شهرري را از قتل زن ميانسالي باخبر كرد و گفت: ساعتي قبل يكي از دانش‌آموزان به دفترم آمد و در مورد رازي با من صحبت كرد كه نمي‌دانم صحت دارد يا نه.

 او از اختلاف پدر و مادرش گفت و ادعا دارد در يك درگيري پدرش مرتكب قتل شده است. بعد از توضيحات مدير مدرسه، پسر 12ساله به نام آرش مورد تحقيق قرار گرفت و گفت: پدر و مادرم هميشه با هم اختلاف داشتند. آخرين‌بار حدود يك ماه قبل پدرم مادرم را به شدت كتك زد و پاي راست مادرم شكست و ورم كرد. او شب‌ها از درد نمي‌خوابيد. پدرم او را به دكتر نمي‌برد و اجازه نمي‌داد از خانه بيرون برود يا با كسي تماس داشته باشد. شبي مادرم تب و پدرم او را در اتاق زنداني كرد.

 اين پسر كه از شدت ترس گريه مي‌كرد و به خودش مي‌لرزيد، ادامه داد: دو روز قبل وقتي از خواب بيدار شدم، مادرم ديگر نفس نمي‌كشيد. پدرم در حالي‌كه بالاي سرش ايستاده بود، تهديدم كرد با كسي در مورد اين موضوع حرفي نزنم. 
 
به دنبال اظهارات اين پسر، مأموران به خانه آن مرد رفتند و با جنازه زني به نام فريبا 53 ساله در حالي‌كه پايش ورم كرده بود، روبه‌رو شدند. با انتقال جسد به پزشكي قانوني شوهر مقتول به نام ابراهيم 60 ساله بازداشت شد. 

متهم در بازجويي‌ها با اقرار به جرمش گفت: سال‌ها تنها زندگي مي‌كردم و ازدواج نكرده بودم تا اينكه 15سال قبل با پيشنهاد يكي از دوستانم با فريده آشنا شدم و با هم ازدواج كرديم. تنها درآمدي كه داشتم، حقوق بازنشستگي بود، اما فريبا مرا درك نمي‌كرد و مدام بهانه‌جويي مي‌كرد. 

او به من طعنه مي‌زد و به خاطر حقوق كم با من درگير مي‌شد، به همين دليل از روي عصبانيت بارها او را كتك زده بودم. آخرين بار وقتي با هم درگير شديم، او را هل دادم كه از پله‌‌‌ها افتاد و پايش شكست. چند بار مي‌خواستم او را به بيمارستان ببرم، اما مخالفت كرد.
 
بعد از اقرارهاي متهم و بازسازي صحنه جرم شوهر مقتول با استناد به مدارك پزشكي قانوني كه علت مرگ را پخش عفونت در بدن مقتول ناشي از شكستگي استخوان پا اعلام كرده بود، روانه زندان شد. 

پدر و مادر مقتول در دادسرا براي متهم درخواست قصاص كردند، اما آرش حاضر به قصاص نشد.

 به اين ترتيب اين پرونده بعد از كامل شدن تحقيقات به دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد و متهم به زودي محاكمه خواهد شد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها