بازدید 3485

4 مصدوم در آتش سوزی برج 22 طبقه

کد خبر: ۷۰۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 17 June 2017
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی برج مسکونی 22 طبقه در شهرک چیتگر خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حادثه آتش سوزی برج 22 طبقه در شهرک چیتگر اظهار داشت: حادثه آتش سوزی در ساعت 1:42 بامداد روز پنج‌شنبه در برج مسکونی پامچال در میدان دریاچه واقع در شهرک چیتگر اعلام می‌شود.

وی افزود: بعد از اعلام حادثه 7 ایستگاه آتش نشانی به همراه چند نردبان و بالابر و تشک نجات و خودرو تنفسی به محل اعزام می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: محل آتش سوزی یک برج 22 طبقه بود که در ضلع غربی آن و در قسمت بالکن یکی از واحدهای طبقه اول آتش سوزی شده بود و  شعله‌های آتش از  طریق نمای ساختمان در عرض 4 و 5 متر گسترش و به بخش‌هایی از ضلع شمالی برج نیز سرایت کرده بود.

ملکی گفت:در ضلع غربی آتش به بالکن  چند واحد در طبقات مختلف سرایت و دود آتش به تمام طبقات نفوذ کرده بود.

سخنگوی آتش نشانی تصریح کرد: 40 خانواده در این برج ساکن بودند، تعدادی از ساکنان خود خارج شده بودند و بیش از 30 نفر به کمک نیروهای آتش نشانی از محل حادثه خارج شدند.

وی ادامه داد: آین آتش سوزی 4 مصدوم داشت که 1 خانم دچار دود گرفتگی شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد و 3 نفر نیز سرپایی درمان شدند.

ملکی گفت: این حادثه پتانسیل این را داشت که تبدیل به یک حادثه سنگین شود اما با حضور به موقع آتش نشانان عملیات به خوبی انجام و حریق اطفا شد و پس از آن نیروهای آتش نشانی شروع به لکه گیری کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل