بازدید 3621

انگشت در برابر انگشت

کد خبر: ۷۰۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 15 June 2017
جوانی که به‌خاطر چشم در چشم شدن با جوان دیگری با وی درگیر شده و با قمه انگشت وی را قطع کرده بود به قصاص محکوم شد.

به گزارش همشهری، اين درگيري روز اول اسفند ماه سال94 در شهرك وليعصر اتفاق افتاد. ماجرا از اين قرار بود كه 2پسر جوان وقتي در خيابان با يكديگر چشم در چشم شده بودند با هم درگير شدند. در جريان اين درگيري يكي از آنها با ضربه قمه انگشت دست ديگري را قطع كرد و گريخت. 

به‌دنبال اين حادثه با شكايت جوان مجروح متهم بازداشت شد و بعد از اعتراف به جرمش پرونده با صدور كيفرخواست به دادگاه فرستاده شد.

در جلسه محاكمه كه ديروز در شعبه هشتم، به رياست قاضي حشمت‌الله توكلي و با حضور قاضي واعظي برگزار شد شاكي گفت: ما هيچ اختلاف يا درگيري با يكديگر نداشتيم. روز حادثه از كوچه رد مي‌شدم كه با متهم چشم در چشم شدم و وقتي كمي جلوتر رفتم ناگهان او با قمه به من حمله كرد. او مي‌خواست قمه‌اش را به گردنم بزند كه من دستم را جلو بردم و انگشتم قطع شد. درحالي‌كه مي‌خواستم انگشت قطع شده را بردارم تا آن را پيوند بزنم او مانع شد و به اين شكل انگشتم از بين رفت.

حالا خواسته من قصاص دست متهم است تا او هم مثل من انگشتش قطع شود. در ادامه متهم در دفاع از خودش گفت: اتهامم را قبول دارم. 

وي ادامه داد: در اين مدت جوان سر‌به‌راهي شده‌ام. ازدواج كرده‌ام و همسرم باردار است. قرار است به‌زودي وام بگيرم و ديه شاكي را پرداخت مي‌كنم. 

در پايان اين جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و به قطع انگشت دست متهم رأي دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار