بازدید 5698

انهدام باند توزیع اینترنتی موادمخدرسلطان گل

کد خبر: ۷۰۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 14 June 2017
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از انهدام و دستگیری اعضای باند «سلطان گل» که در فضای مجازی اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند، خبر داد. 

به گزارش آرمان، سردار محمدمسعود زاهدیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: اقدامات پلیس در شناسایی اعضای باند توزیع مواد مخدر و روانگردان به نام سلطان گل که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشتند، به ثمر نشست. 

وی افزود: اعضای این باند در فضای مجازی اقدام به توزیع مواد مخدر و قرص‌های روانگردان و توهم‌زا می‌کردند که با هوشیاری و اقدام به موقع پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: این افراد طعمه‌های خود را از شبکه‌های اجتماعی و مجازی انتخاب کرده و با توزیع موادی از قبیل گل، شیشه و LSD، درآمد نامشروع کسب می‌کردند. 

وی با بیان اینکه در برخی موارد اعضای شبکه با ایجاد ارتباط صوری در بستر فضای مجازی و اخذ مبالغی برای تامین ماده مخدر، بدون تامین مواد درخواستی متقاضی، پول را برداشت و از دسترس خارج می‌شدند ،گفت: سودجویان و قاچاقچیان باید بدانند هرگونه تحرک خلاف قانون از دید پلیس مخفی نمی‌ماند و درهر شرایطی رصد خواهند شد.

سردار زاهدیان خطاب به شهروندان خاطر نشان کرد: خانواده‌ها هوشیار باشند، حضور فرزندان خود را در فضای مجازی کنترل کنند و در کنار آن ارتباط خود را با پلیس قطع نکنند که پلیس خادم و خدمتگزار مردم است و در حوزه مبارزه با مواد مخدر از همکاری خبری با پلیس دریغ نورزند و مطمئن باشند که پلیس در حفظ هویت افراد دقت کافی خواهد داشت.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی با اعلام ایمیل Dea@police.ir برای ارتباط مردم با این پلیس گفت: همچنین مردم عزیز می‌توانند از طریق تماس با 110 و یا مکاتبه، اخبار و گزارشات خود را به پلیس مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور ارائه کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی