بازدید 3035

سقوط پسر 8 ساله در کانال

کد خبر: ۶۹۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 21 May 2017
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی قزوین گفت: پسر ۸ ساله در کانال مادر سقوط کرد و پس از آن عموی وی که به‌منظور نجات کودک به کانال وارد شد نیز فوت شد.
 
به گزارش آرمان، «سیدمهدی حسینی» مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی قزوین اظهار کرد: جمعه شب یک مورد خبر غرق‌شدگی به پایگاه اورژانس ناصرآباد اعلام شد.
 
وی افزود: پس از اعلام به سرعت تیم تکنسین‌های پایگاه اورژانس ناصرآباد به محل حادثه اعزام شدند.
 
حسینی خاطرنشان کرد: در این حادثه پسر بچه ۸ ساله به‌دنبال بی‌احتیاطی داخل کانال سقوط کرده و جریان شدید آب باعث غرق شدن وی شده است.
 
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی قزوین ادامه داد: عموی این کودک که برای نجات به داخل آب رفته بود هم دچار سرنوشت کودک شد.
 
حسینی یادآورشد: جریان آب اجساد را با خود از محل سقوط دور کرده است و جست‌وجوهای نیروهای امدادی و مردمی برای یافتن اجساد کماکان بی‌نتیجه بوده و هنوز اثری از این افراد یافت نشده است.
 
مدیر مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی قزوین تصریح کرد: یک تیم اورژانس تا ساعتی پس از حادثه در محل مستقر بود و بعد از آن به علت یافت نشدن افراد و احتمال کم زنده پیدا شدن به پایگاه خود مراجعه کردند. طبق بررسی‌ها، هنوز اجساد مورد نظر یافت نشده است.‌
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان