بازدید 5221

مرگ مشكوك دختر جوان در بزم شبانه

کد خبر: ۶۹۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 18 May 2017
تحقيقات درباره مرگ مشكوك دختري كه در يك بزم شبانه جان باخته‌است، به جريان افتاد.
 
به گزارش جوان، ساعت 4:30 بامداد21 ارديبهشت ماه بود كه به قاضي محسن‌مدير روستا، بازپرس ويژه قتل خبر رسيد دختري به نام فيروزه به طرز مشكوكي در يكي از بيمارستان‌هاي جنوب تهران شهر فوت شده است.
 
افشين، پسري كه فيروزه را به بيمارستان منتقل كرده بود، گفت: اين دختر در خانه‌ام مهمان بود كه حالش بد شد. او را همراه دوستم كامران به بيمارستان منتقل كرديم، اما پزشكان گفتند كه او فوت شده است. افشين وقتي مورد تحقيق بيشتر قرار گرفت، جزئيات بيشتري از زندگي فيروزه را شرح داد.
 
او گفت: فيروزه اهل شهرستان است و من در شبكه‌هاي اجتماعي با او آشنا شده بودم. من كارگر قهوه‌خانه هستم و او چند بار براي ديدنم به تهران آمده بود. فيروزه ديروز تماس گرفت و گفت به خاطر اينكه جشن تولدم نزديك است، همراه دوستش به تهران آمده و مي‌خواهد من را ببيند.
 
وقتي بيشتر حرف زديم، گفت كه با خانواده‌اش دعوا كرده است و نمي‌توانست محيط خانه را تحمل كند، به خاطر همين راهي تهران شده است. به خاطر اينكه مجبور بودم تا ساعت 12 شب در قهوه‌خانه بمانم، گفتم كه نمي‌توانم او را ببينم.
 
 ساعتي بعد دوستم كامران زنگ زد و گفت كه فيروزه و دوستش را به خانه‌ام برده است. به هر حال وقتي به خانه رفتم، فيروزه و دوستش آنجا بودند. آنها حال خوبي نداشتند و احتمال دادم كه مواد مصرف كرده باشند. بعد از آن بود كه قليان را روشن كرديم و در حال مصرف قليان بوديم كه ناگهان حال فيروزه بد شد. بعد با اورژانس تماس گرفتم و او را به بيمارستان منتقل كرديم كه گفتند فوت شده است. بعد از ثبت حرف‌هاي مرد جوان، تحقيقات به دستور قاضي مدير روستا در جريان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل