تعداد بازدید : 3662
کد خبر:۶۹۵۲۴۰
کد خبر:۶۹۵۲۴۰
5581 بازدید
ویژه نامه انتخابات؛

می‌توان به رسانه‌های اجتماعی در انتخابات اعتماد کرد؟

«ویژه نامه انتخابات» نگاهی متفاوت به این رویداد سیاسی دارد؛ رویکردی فرآیندمحور که به ارزیابی رفتارهای انتخاباتی با مدل‌های بین المللی می‌پردازد. تام هارتمن مجری مشهور آر تی از تاثیر رسانه های اجتماعی در انتخابات می گوید ولی هشدار می دهد که نباید به آنها کاملاً اعتماد کرد چون آنها هم از سمت شرکت ها کنترل می شوند. با این ویدیو همراه باشید تا دلیل او را بشنوید.
گزارش خطا
نظرسنجی
آیا اسنپ بک فعال می‌شود؟