بازدید 8871

دستگيري ۲سارق وكشف ۶۵ فقره سرقت

کد خبر: ۶۹۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 16 May 2017
فرمانده انتظامي کرمان از دستگيري دو سارق حرفه‌اي قطعات و محتويات داخل خودرو و كشف 65 فقره سرقت خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سرهنگ عبدالعلي روانبخش در گفت‌و‌گو با پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در سطح شهر كرمان،ماموران كلانتري 16 شهر كرمان دستگيري عامل يا عاملان سرقت را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
وي با اشاره به اقدامات اطلاعاتي و گشتزني‌هاي هدفمند و تلاش‌هاي شبانه‌روزی ماموران انتظامي، تصريح کرد: ماموران اين كلانتري سرانجام موفق شدند با انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي و پليسي،سارقان را شناسايي و در یک عمليات غافلگيرانه آنان را در مخفيگاهشان غافلگير و دستگير کنند.
 
اين مقام انتظامي افزود: در تحقيقات و بازجویي‌هاي انجام گرفته از سوي پليس،سارقان به 65 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر كرمان اعتراف كردند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان كرمان گفت: با هماهنگی مقام قضائی در بازرسي از مخفیگاه سارقان دستگیر شده مقداری زیادی قطعات و محتويات داخل خودرو از قبیل زاپاس،باند و پخش خودرو کشف شد.
 
روانبخش با اشاره به اينكه در رابطه با اين سرقت‌ها 6 مالخر نيز دستگير شده است،گفت: سارقان و مالخران دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي، و تعدادی از اموال كشف شده پس از شناسايی تحویل مالباختگان شد و تحقیقات پلیس با جدیت به منظور شناسايی سایر مالباختگان ادامه دارد.
 
وي خاطرنشان کرد: فراهم کردن رفاه و رضايتمندي شهروندان از مقوله‌هاي مهم ايجاد امنيت در جامعه است که پليس به خوبي به اين امر توجه داشته و از مالباختگانی که از ابتداي سال تاكنون زاپاس و يا دستگاه پخش خودرو آنان توسط سارقان مورد سرقت قرار گرفته است درخواست كرد تا جهت شناسايی اموال خود به کلانتری16 شهر كرمان واقع در ترمينال قديم مراجعه کنند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان كرمان در پايان با بيان اين که در ارتقاي سطح امنيت نياز به مشارکت همگانی مردم داريم، گفت: شهروندان بايستي به هشدار هاي پليس توجه كنند و از پارك خودرو در نقاط خلوت بپرهيزند و وسايل نقليه خود را با وسايل بازدارنده مانند دزدگير و وسايل هشدار‌دهنده مجهز كنند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك سريعا با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی