بازدید 11463
۵

محکومیت ٣ پسر جوان در پرونده تعرض به یک دختر

کد خبر: ۶۹۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 16 May 2017
سه مرد جوان که متهم هستند به یک دختر ٢٥ساله در پایتخت تعرض کرده‌اند، به شلاق و تبعید محکوم شدند. 
 
به گزارش شرق، چندی‌پیش دختر جوانی با حالتی آشفته به اداره پلیس مراجعه کرد و گفت: می‌خواهم از چهار پسر که در روز‌هاي گذشته به من تعرض کردند، شکایت کنم. این دختر جوان که نیلوفر نام دارد، در ادامه به مأموران گفت: دو شب پیش هنگامی که می‌خواستم به منزل بروم، چهار پسر میان راه من را به زور سوار خودرو کردند و با خود به منزل یکی از دوستان‌شان بردند. ساعت ١١ شب بود که از ایستگاه مترو در شرق تهران پیاده شدم.
 
هنگامی که از مترو خارج شدم، چند مرد به طرف من آمدند و با زور من را سوار ماشین کردند. سعی کردم خودم را از دست آنها نجات دهم اما موفق نشدم. آنها ابتدا چند دور در خیابان‌ها زدند؛ سپس یکی از آنها با یکی از دوستانش تماس گرفت و به او خبر داد به منزل او می‌روند. بعد از چند دقیقه من را به منزل دوستشان بردند. یک شب من را آنجا نگه داشتند و به من تعرض و بعد از آن من را رها کردند.
 
به‌این‌ترتیب با توجه به شکایت این دختر جوان مأموران کار خود را برای دستگیری چهار مرد متعرض آغاز کردند. مأموران توانستند با توجه به آدرس منزلی که نیلوفر در اختیار آنها قرار داده بود، صاحب خانه را شناسایی و بازجویی كنند.
 
مرد صاحب خانه به مأموران گفت: خانواده‌ام اینجا نیستند؛ به همین دلیل مجردی زندگی می‌کنم. خیلی وقت‌ها دوستانم به منزل من می‌آیند؛ آن روز هم در خانه بودم که یکی از دوستانم به نام مهران با من تماس گرفت و گفت با چند نفر از دوستانش به منزل من می‌آیند. آنها بعد از چند دقیقه به خانه من آمدند؛ نیلوفر هم با‌ آنها بود اما من با نیلوفر کاری نداشتم؛ حتی به او دست هم نزدم.
 
مهران نیز در بازجویی‌‌ها به مأموران گفت: آن شب با سه نفر از دوستانم به نام امیر، فرهاد و رضا در خیابان بودیم که نیلوفر را دیدیم. من به نیلوفر تعرض نکرده‌‌ام و او با میل خود با ما آمد. مأموران در ادامه تحقیقات توانستند امیر را نیز دستگیر کنند اما دو متهم دیگر همچنان متواری هستند.
 
به‌این‌ترتیب با توجه به مدارک موجود در پرونده کیفرخواستی علیه این چهار مرد صادر و به شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد.
 
سپس نیلوفر در جایگاه قرار گرفت و روز حادثه را همان‌طور که قبلا گفته بود، شرح داد و گفت: از این چهار مرد شکایت دارم؛ آنها به زور من را با خود بردند و به من تعرض کردند. سپس مهران در مقابل قضات ایستاد و گفت: من به نیلوفر تعرض نکردم.
 
در پایان قضات وارد شور شدند و مهران و امیر را به ٩٩ ضربه شلاق و دو سال تبعيد و صاحبخانه را به دلیل مباشرت به ٧٤ ضربه شلاق و یک سال تبعید محکوم کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
99 ضربه شلاق و 2 سال تبعید؟ همین!! باورم نمیشه این حکم چقدر مسخره به نظر میرسه.
با این توضیحات شما کامل نیست یا اینکه جسارتا قاضی پرونده سمت یه نفر غش کرده...
مثل اینکه حکم متعرضها با صاحبخانه تقریبا یکیه ، خوب صاحبخانه هم تعرض میکرد لااقل کاری کرده بود و دلش نمی سوخت؟
عجب حکم عجیبی یعنی اگر با خواهر خودشون هم این کار رو می کردند همین حکم داده می شد
واقعا با دادن این حکم ها قوه قضاییه انتظار دارد که جوان ها به انجام دادن این قبیل جرایم تشویق نشوند. وای بر حال امنیت با این جور قضاوت ها. در زمان گذشته هم در چنین مواردی که با امنیت ملی سروکار داشت متهمین محکوم به اعدام می شدند چه برسد به جمهوری اسلامی.
اگه فقط میخواستن جرم آدم ریایی اینارو بررسی کنن باید حداقل چندسال زندان میرفتن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی