بازدید 9735

مرگ «شاه مازندران» در زندان

کد خبر: ۶۹۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 16 May 2017
زندانی و مجرم معروف مازندرانی ملقب به "شاه مازندران" در زندان بابل درگذشت.
 
به گزارش خراسان، سخنگوی اورژانس بابل، از مرگ محمود طالبی معروف به شاه مازندران در زندان «متی‌کلا»ی بابل خبر داد.
 
محمود طالبی به جرم جرایم خشن دستگیر و به 16 سال حبس محکوم شده بود. وی با پخش فیلمی از خود در بهمن ماه 94 موجب ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان شده بود.
سخنگوی اورژانس بابل اظهار کرد: دوشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ ماه، ساعت 2 و ۳۶ دقیقه بامداد، طی تماسی از زندان متی‌کلا با مرکز سازمان اورژانس بابل، عدم هوشیاری یکی از زندانیان گزارش شد.
 
مهدی غلام نیا روشن افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی سازمان اورژانس بابل، تکنسین‌های پایگاه دانشگاه را به محل مورد نظر اعزام کرد.
 
وی تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس 115 پس از معاینات اولیه متوجه شدند، زندانی محمود طالبی معروف به "شاه مازندران" دچار ایست قلبی و تنفسی شده و فاقد علایم حیاتی است.
 
غلام نیا روشن، یادآور شد: همکاران اورژانس بلافاصله اقدام به  سی پی آر و انتوباسیون (قرار دادن لوله تنفسی در نای) کردند اما متاسفانه ثمری نداشت و بلافاصله بیمار به بیمارستان روحانی منتقل شد ولی تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم موثر واقع نشد.
گزارش پزشکی قانونی  به‌زودی آماده می‌شود.
 
دادستان عمومی و انقلاب بابل نیز  با تایید خبر درگذشت زندانی معروف به شاه مازندران، گفت: این زندانی که دوران محکومیت خود را در زندان بابل می گذراند ساعت 2:30 بامداد دوشنبه بر اثر ایست قلبی درگذشت.
 
به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، علی مرادی دادستان بابل گفت: پس از اعلام گزارش، بلافاصله کادر پزشکی و اورژانس در زندان حاضر شدند، اما فرد زندانی که دچار ایست قلبی شده بود، فاقد علایم حیاتی تشخیص داده شد.
 
دادستان بابل با اعلام اینکه مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحوم نیز با حضور خانواده و نزدیکانش روز گذشته برگزار شد، افزود: این فرد زندانی دوره آرام و بی تنشی را در زندان سپری می کرد و گرچه دارای جرایم و اتهاماتی بود، اما بیش از اندازه نیز از سوی رسانه ها در جامعه راجع به او بزرگ‌نمایی شده بود.
 
وی گفت: گزارش رسمی پزشکی قانونی در خصوص درگذشت این فرد زندانی در روزهای آینده  آماده می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل