بازدید 9227
۱

مرگ دردناک ۵ عضو خانواده درکانال بی‌حفاظ

کد خبر: ۶۹۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 16 May 2017
۵ عضو یک خانواده که در راه رفتن به مراسم عروسی بودند به‌دلیل سقوط به کانال آب بی‌حفاظ جان‌شان را از دست دادند.

به گزارش همشهری، اين حادثه تلخ شامگاه چهارشنبه گذشته در كمربندي پاكدشت به سمت ورامين رخ داد. 5عضو خانواده‌ آريافر(شهيد تفرشي)‌سوار بر يك پژوي نقره‌اي در راه رفتن به عروسي بودند كه حدود ساعت 21:30 به‌دليل تاريكي هوا، نبود علائم راهنمايي و رانندگي و از همه مهم‌تر حفاظ، خودروي آنها به داخل كانال آب سقوط كرد و تمامي 5عضو اين خانواده غرق شدند.

بهروز تفرشي، پسرعموي قربانيان در گفت‌وگو با همشهري مي‌گويد: داخل ماشين، 2پسرعمويم به همراه مادرشان و همسر و دختربچه پنج‌ساله يكي از آنها حضور داشتند. پس از اين حادثه همگي از داخل ماشين بيرون آمده بودند اما متأسفانه عمق و عرض كانال كه مملو از آب بود آنقدر زياد بود كه همه‌شان غرق شدند و آب اجسادشان را برد. پس از اين حادثه، ماجرا به تيم‌هاي امدادي و نيروي انتظامي گزارش شد. تيم حوادث غيرمترقبه شهرستان پاكدشت به همراه مأموران پليس جست‌وجوي گسترده براي پيدا كردن اجساد قربانيان را شروع كردند. 18ساعت طول كشيد تا جسد اعضاي اين خانواده پيدا و به بستگان‌شان تحويل شد.

پسرعموي قربانيان مي‌گويد: كانال آب عرضي بيشتر از 5متر دارد. عمق آن هم زياد است و آب را از سد ماملو به ورامين منتقل مي‌كند. با اينكه طول كانال زياد است و كنار جاده كمربندي قرار دارد اما متأسفانه حفاظ و علائم راهنمايي و رانندگي ندارد. روي كانال پلي است كه قبل از رسيدن به آن يك پيچ وجود دارد اما هيچ چراغ و هشداري در تاريكي شب وجود نداشت و به همين دليل راننده متوجه آن نشد و به جاي عبور از پل به داخل كانال سقوط كرد.

او ادامه مي‌دهد: در اين حادثه يكي از پسرعموهايم به همراه همسر و تنها فرزندش جان باخت اما پسرعموي ديگرم تنها بود و حالا 2دخترش يتيم شده‌اند و اگر كنار كانال حفاظ و علائم هشدار دهنده وجود داشت، هرگز چنين اتفاقي رخ نمي‌داد. به همين دليل ما از اداره راه كه مسئول نصب علائم و حفاظ بود شكايت داريم و اين در حالي است كه آنها پس از حادثه شروع به خاكريزي در كنار كانال كرده‌اند تا ديگر چنين حادثه‌اي رخ ندهد و اگر اين خاكريز از همان ابتدا وجود داشت، خانواده عمويم زنده بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طبق معمول نوش دارو پس از مرگ سهراب
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی