بازدید 10210

دستگیری دارو فروش شبکه‌های مجازی

کد خبر: ۶۹۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 15 May 2017
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: فروشنده دارو در فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
 
به گزارش آرمان، سرهنگ ‌علی کریمی افزود‌: در پی رصد کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، صفحه‌ای فعال در چندین شبکه اجتماعی شناسایی شد که اقدام به فروش داروها و لوازم بهداشتی به صورت غیرمجاز می‌کرد.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه دارو ارتباط مستقیم با سلامتی افراد دارد و حتی می‌توان جان افراد را به خطر بیندازد و همچنین ممنوعیت و غیرقانونی بودن فروش هرگونه دارو در فضای سایبر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت که پس از بررسی‌های لازم مشخص شد این پیج‌ها متعلق به یک نفر است‌ و با انجام تحقیقات و انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم شناسایی و دستگیر شد.
 
سرهنگ کریمی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی از منزل متهم موفق به کشف تعدادی از اجناس‌ غیرمجاز شدند که پس از انجام اقدامات تکمیلی پرونده به دادسرا ارسال شد.
 
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه با اشاره به اعتراف متهم به بزه‌انتسابی، ‌گفت: دارو چیزی نیست که اگر جنس تقلبی آن خریداری شود، مشکلی نداشته باشد و بتوان به راحتی از آن گذشت زیرا ارتباط مستقیم با سلامتی افراد دارد و امکان بیماری و حتی مرگ نیز وجود دارد، لذا از هموطنان درخواست داریم به هیچ عنوان از فروشندگان غیرمجاز دارو تهیه نکنند و لوازم خود را حتما از داروخانه‌های دارای مجوز تهیه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی