بازدید 2193

۶۰ ميليارد ريال كالاي قاچاق در ۲ لنج باري

کد خبر: ۶۹۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 08 May 2017
فرمانده انتظامي و پايگاه دریابانی کیش از توقیف دو فروند لنج حامل کالای قاچاق به ارزش تقریبی 60 میلیارد ریال و دستگیری 14 نفر در این زمینه درآبهای حوزه استحفاظی جزیره کیش خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سرهنگ «رحیم جهانبخش» در رابطه با جزئیات کشف کالاهای قاچاق از این دو لنج گفت: دریادلان پایگاه درياباني کیش در یک عملیات گشت و اقدام اطلاعاتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا، دو فروند لنج حامل بیش از 60 میلیارد ریال کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.
 
وی افزود: این دو فروند لنج بر اساس اظهار ناخدای لنج ها، عازم گمرک نخل تقی در استان بوشهر بودند که به لحاظ ممنوعیت کالاها، توقیف و به مبادی قانونی معرفی می شوند.
 
فرمانده پايگاه دریابانی کیش با بیان اینکه عمده اجناس قاچاق شده در کشور نیز تولید می شوند، افزود: بر اساس بررسی‌های اولیه، لوازم توقیف شده شامل،26 دستگاه یخچال، 550 دستگاه کولر،160 دستگاه لباسشویی، 180 دستگاه آبسرد کن، 2500 تخته پتو و 2200 كارتن انواع نوشیدنی است.
 
وی گفت: چهار بسته بزرگ حاوی 400 دستگاه لپ تاپ، 150 دستگاه پلی استیشن، 10 تن گردو، حدود 25 تن برنج خارجی، 170 كارتن لوازم برقي، 130 كارتن لوازم جانبي موبايل و كامپيوتر و 15000 ثوب پوشاک خارجی از دیگر کالای کشف شده در این لنج‌ها است.
 
سرهنگ جهانبخش تصریح کرد: مجموع کالای موجود دراین دو لنج فراتر از موضوع کالای ته لنجی است و بیشتر کالا‌ها در صلاحیت ترخیص گمرگ نخل تقی نیست.
 
فرمانده انتظامی ويژه کیش به عوامل دستگیرشده در این عملیات اشاره کرد وگفت: در جریان توقیف این محموله، 14 خدمه دو لنج دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس