بازدید 3297
۲

کلاهبرداري ميلياردی با فروش مجسمه‌هاي زیرخاکی

کد خبر: ۶۹۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 07 May 2017
كارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان اعضاي باند سه‌نفره‌اي را كه با فروش مجسمه‌هاي طلا و زيرخاكي مبلغ سه ميليارد و 650 ميليون ريال كلاهبرداري كرده را شناسايي و دستگير كردند.
 
به گزارش آرمان، سردار عبدالرضا آقاخاني فرمانده انتظامي استان اصفهان در گفت‌و‌گو با پايگاه خبري پليس گفت: در پي‌شكايت چندين شهروند مبني بر اينكه سه فرد با فروش مجسمه‌هاي طلا مبالغي را از آنها سرقت كرده و متواري شده‌اند بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اداره جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي اصفهان قرار گرفت.
 
وي افزود: در بررسي پليس مشخص شد اين افراد از 6 نفر به ترتيب مبالغ دو ميليارد ريال،400 ميليون ريال، 250 ميليون ريال، 500 ميليون ريال، 300 ميليون ريال و 200 ميليون ريال با ترفند فروش مجسمه‌هاي طلا زير قيمت بازار كلاهبرداري كرده‌اند.
 
سردار آقاخاني بيان داشت: كارآگاهان تحقيقات خود را آغاز كردند و موفق شدند هر سه سارق را شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه و ضربتي دستگير كنند،متهمان هنگامي كه با مستندات پليس روبه‌رو شدند به كلاهبرداري مبلغ سه ميليارد و 650 ميليون ريال اعتراف كردند.
 
آقاخاني اظهار داشت: در اين خصوص پرونده تشكيل و هر سه كلاهبردار جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به اينكه تحقيقات پليس در زمينه كشف ابعاد بيشتر كلاهبرداري اين افراد در دست بررسي مي‌باشد خاطرنشان كرد، كلاهبرداران طي تماس با شاكيان اعلام مي كردند تعدادي مجسمه طلا و زير خاكي پيدا كرده‌اند و آنها را زير قيمت بازار مي‌فروشند و پس از كسب اطمينان، مشتريان خود را پاي قرار مي‌كشانده و پس از ضرب و شتم،وجوه نقد آنها را سرقت و متواري مي‌شدند كه به همه مردم توصيه مي‌شود فريب اين افراد شياد و كلاهبردار را نخورند و به تماس‌ها و پيامك‌هاي اغواگرانه توجهي نكنند و همچنين افرادي كه از آنها به اين شيوه كلاهبرداري شده مي‌توانند به پليس آگاهي اصفهان واقع درخيابان قائميه مراجعه كنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
با سلام از من هم به همین شیوه و ترفند در الیگودرز خمین کلاهبرداری شده لطفا راهنمایی بکنید باید چیکار کنم میلغ ۵۰میلیون تومان من ساکن تهران هستم
باسلام از من هم با همین روش کلاهبرداری شده مبلغ 30میلیون تومان در کرج خودم ساکن تهران هستم لطفاً مرا راهنمایی کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی