بازدید 13613

سازنده استیکرهای دانشجویان به دام افتاد

کد خبر: ۶۹۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 02 May 2017
رئیس پلیس فتای شهرستان قدس از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی دانشجویان دانشگاه آزاد توسط پلیس فتای این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سرهنگ دوم حاجعلی صالحی گفت: با اعلام شکایت تعداد شش نفر از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد واحد شهرقدس مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی‌شان در فضای مجازی توسط فرد یا افراد ‌ناشناس و تهیه استیکرهای نامناسب از این تصاویر کارشناسان این پلیس را ترغیب به پیگیری این پرونده کرد.
 
این مقام انتظامی افزود: با توجه به تعدد شکات پرونده و انتشار تصاویر متعدد و همچنین ایجاد استیکر در گروه‌های شبکه‌های اجتماعی و انتساب مطالب کذب نسبت به شکات پرونده‌، به صورت ویژه اقدامات گسترده‌ای انجام شد در ابتدا از تمام شکات به صورت دقیق تحقیق و در تحقیقات اولیه مشخص شد هیچ فردی از شاکیان با فردی به هویت رضا رابطه دوستی داشته و بنا به دلایلی رابطه دوستی خود را با وی قطع کرده است لذا پس از اقدامات مهندسی بر روی کانال مذکور و همچنین حساب کاربری متهم مشخص شد فرد مذکور با خط مشخصی در شبکه‌های مجازی فعالیت می‌کند.
 
سرهنگ صالحی گفت: ماموران پلیس فتا پس از اخذ مجوز قضائی به محل سکونت متهم در شهرستان شهریار عزیمت و با ترفند‌های پلیسی متهم را در یکی از پاتوق‌هایش دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.
 
رئیس پلیس فتا شهرستان قدس ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه بزه انتسابی گردید اما پس از روبه‌رو شدن با مستندات جمع آوری شده‌، متهم به ناچار لب به اعتراف گشوده و ضمن اظهار ندامت و پشیمانی دلیل اعمال مجرمانه خود را سو استفاده مادی و معنوی و انتقامجویی از شکات مخصوصا شاکیه مورد نظر اعلام داشت که پرونده متشکله به همراه طرفین به مرجع قضائی ارجاع و متهم طبق قرار صادره روانه زندان شد.
 
این مقام انتظامی خطاب به شهروندان گفت: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به هیچ عنوان بستر امنی جهت ایجاد روابط دوستانه و تبادل تصاویر و مطالب خصوصی نمی‌باشد چرا که افراد سودجو‌ از این فضا ‌برای اخاذی و فریب افراد ساده لوح نهایت استفاده را می‌برند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی