بازدید 16049

اخبار ورزشی: آخرین اخبار لیگ برتر

نتایج لیگ برتر+حواشی بازی های امروز+اظهارات مربیان تیم ها
کد خبر: ۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۸۶ - ۲۱:۰۳ 22 February 2008
چهارمين رويارويي علي دايي در لباس مربي‌گري سايپا مقابل استقلال با نتيجه‌ صفر بر صفر پايان يافت.

به گزارش ايسنا، دو تيم سايپا و استقلال تهران در حالي با نتيجه‌ بدون گل به كار خود پايان دادند كه تيم استقلال نسبت به حريف خود برتري نسبي داشت.

اين ديدار در نيمه‌ اول تقريبا متعادل بود و تنها بازيكنان استقلال چند موقعيت خود را با بي‌دقتي از دست دادند.

در نيمه نخست آرش برهاني و فرهاد مجيدي بازيكناني بودند كه بارها به روي توپ‌هاي ارسالي سعيد بيات و مجتبي جباري صاحب موقعيت شدند و آنها را با بي‌دقتي از دست دادند.

در طرف مقابل تيم سايپا در حالي كه كيانوش رحمتي را در اختيار نداشت نتوانست موقعيت خطرناكي را بر روي دروازه‌ استقلال ايجاد كند. البته بازيكنان سايپا بازي بسيار خطرناكي از خود به نمايش گذاشتند و در مقابل دو كارت زرد استقلالي‌ها يعني پژمان منتظري و برهاني چهار كارت زرد دريافت كردند. مجيد ايوبي، مجيد غلام‌نژاد، جواد آشتياني و اميد شريفي‌نسب از بازيكناني بودند كه از مسعود مرادي كارت زرد دريافت كردند.

نكته‌ي جالب توجه حضور مجتبي جباري در تركيب اصلي تيم استقلال بود. در حالي كه اين بازيكن در هفته‌ گذشته به دليل مصدوميت تنها در يك يا دو جلسه تمرين آبي‌پوشان شركت كرده بود، ولي در اين بازي با نظر فيروز كريمي در تركيب ثابت قرار گرفت. اين در حالي است كه حميد شفيعي مهاجم ناكام هفته‌ گذشته‌ استقلال حتي در ليست هجده نفره استقلال حضور نداشت.

با شروع نيمه‌ دوم اين بازيكنان استقلال بودند كه با در دست گرفتن كنترل بازي صاحب موقعيت‌هاي بي‌شماري شدند. ابتدا مجتبي جباري از پشت محوطه‌ جريمه و روي يك ضربه‌ كاشته دروازه‌ي سايپا را تهديد كرد. آرش برهاني و فرهاد مجيدي نيز ضربات سر زيبايي را به سمت دروازه‌ي سايپا نشانه رفتند اما، اين موقعيت‌ها نيز به گل تبديل نشد.

پس از اخراج ابراهيم صادقي و فرهاد مجيدي در دقايق 67 و 76 بازي بار ديگر متعادل شد اما، ضربه‌ ميلاد زنيدپور بازيكن جوان سايپا به تيرك دروازه‌ استقلال در دقيقه‌ 79 زنگ خطر را براي آبي پوشان به صدا درآورد.

در مقابل ضربه‌ سر علي منصوريان در ابتداي ورودش به زمين در دقيقه‌ 86 نتوانست استقلالي‌ها را به گل برساند.

آدريانو آلوز و جواد آشتياني از سايپا در نيمه‌ دوم جاي خود را به زوهاني و زنيدپور دادند. در مقابل نوازي، منصوريان و عليزاده بازيكناني بودند كه در نيمه‌ دوم به ميدان آمدند.

در ادامه‌ رقابت‌هاي هفته‌ بيست و دوم ليگ برتر، امروز تيم صباباتري تهران موفق شد با تك گل عادل كلاه‌كج ميهمانش پاس همدان را شكست دهد و با 38 امتياز در صدر جدول رده‌بندي ليگ برتر قرار گيرد.

تيم سپاهان اصفهان نيز در ديدار برابر مقاومت شهيد سپاسي شيراز با تساوي بدون گل متوقف شد.

پگاه گيلان در ورزشگاه سردار جنگل رشت با تك گل ابراهيم توره مغلوب پيكان تهران شد تا ناكامي‌هاي اين تيم در ليگ برتر ادامه داشته باشد. اما، استقلال اهواز در شهر كرمانشاه با سه گل ميزبان خود شيرين فراز كرمانشاه را مغلوب كرد. صنعت نفت آبادان نيز موفق شد با دو گل اميرحسين يوسفي روند موفقيت‌هاي تيم ابومسلم را پايان بخشد و با نتيجه‌ دو بر صفر اين تيم را در آبادان شكست دهد.

ديدار تيم‌هاي استقلال و سايپا تهران با نتيجه‌ صفر بر صفر در حال برگزاري است.

با كسب نتايج بازي‌هاي امروز تيم فوتبال صباباتري با 38 امتياز در صدر جدول قرار گرفت. سپاهان با 37 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپوليس در مكان دوم قرار گرفت و پرسپوليس تهران نيز با 37 امتياز در مكان سوم قرار گرفت. استقلال اهواز نيز با 33 امتياز جايگزين ابومسلم خراسان در مكان چهارم جدول شد. استقلال همچنان در مكان ششم قرار گرفت.

در انتهاي جدول نيز پگاه و شيرين فراز نيز در قعر جدول باقي ماندند و نفت آبادان بيست امتيازي شد اما همچنان در رده‌ شانزدهم باقي ماند.

جلالي: بازيكنانم با فکرشان هم بازي مي‌کنند
سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز گفت: تيم شيرين فراز مشکلات زيادي دارد ولي اميدواريم اين تيم در بازيهاي آينده بهتر بازي کند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه کرمانشاه، مجيد جلالي پس از پيروزي 3 بر صفر تيم‌اش مقابل شيرين فراز در کنفرانس خبري حضور يافت و در مورد بازي مقابل شيرين فراز گفت: هدف ما در نيمه اول بازي کنترل فضا و شکل مسابقه بود و در نيمه دوم به دنبال کسب نتيجه بوديم که به آن هم دست يافتيم.

جلالي در ادامه با تقدير از بازيکنانش خاطرنشان ساخت: آنها با تمام وجود در اختيار تيم هستند و به غير از بدن با فکرشان هم بازي مي کنند که اين براي کل تيم اميدوار کننده است.

وي در پايان هدف تيم خود را دستيابي به رده هاي بالاي جدول اعلام و خاطر نشان ساخت: تمامي عوامل باشگاه همدل و هم قسم شده اند تا از تمام توان براي بهتر شدن تيم استفاده کنند.


سرمربي تيم شيرين فراز نيز گفت: تيم ما از لحاظ تاکتيکي مشکل ندارد و اين مشکلات روحي است که در بازيکنان اثر گذاشته است.

به گزارش ايسنا، مارکو اوکتاويو پس از بازي گفت: تيم شيرين فراز اصلا نتيجه خوبي را کسب نکرد ولي هنوز 12 مسابقه براي ما باقي است و فرصت جبران وجود دارد.

اوکتاويو با اشاره به غيبت 5 بازيکن تيم شيرين فراز در اين مسابقه افزود: با وجود غيبت چند بازيکن تاثيرگذار در اين مسابقه موقعيت‌هاي گلزني را ايجاد کرديم و شوت هاي زيادي را به سمت دروازه حريف ارسال کرديم اما در مجموع آنها بهتر کار کردند.

وي در ادامه افزود: کار براي تيمي که در رده هاي آخر جدول حضور دارد بسيار سخت است و همين عامل بازيکنان تيم را تحت فشار روحي قرار مي دهد.

اوکتاويو در مورد ضعف سمت راست خط دفاعي نيز گفت: پس از مشاهده در سمت راست تغييراتي را انجام داديم و دو بازيکن خود را در آن سمت قرار داديم به گونه اي که فقط يک گل از آن جناح دريافت کرديم.
 
 
فكري 40ميليون تومان جريمه شد
مسئولان باشگاه شيرين فراز كرمانشاه در پي شكست اين تيم مقابل استقلال اهواز نفرات تيم را با جريمه هاي سنگين نقدي مواجه كردند.

به گزارش فارس، تيم شيرين فراز امروز با سه گل مغلوب استقلال اهواز شد و اين شكست براي نفرات تيم بسيار گران تمام شد.
با تصميم مسئولان باشگاه، تمامي بازيكنان مبلغ پنج ميليون تومان جريمه نقدي شدند.
اين جريمه براي حميد تبريزي دو برابر است و بايد 10 ميليون تومان بپردازد.
همچنين محمود فكري كه اصلا در اين ديدار حضور نداشت، مبلغ 40 ميليون تومان جريمه شد.

كاپيتان سابق استقلال كه هفته گذشته به همراه كاروان تيم عازم تهران شده بود، به دليل بدقولي مسئولان در پرداخت مطالبات،‌ از بازگشت به كرمانشاه سرباز زد و در اين ديدار حضور نداشت.

فيروز كريمي باز هم به نشست خبري نيامد
مربي تيم فوتبال استقلال تهران پس از تساوي تيم‌اش مقابل سايپا گفت: اين بازي هم از نظر روحي و رواني، هم از نظر فني بسيار خوب بود، هر چند كه مي‌توانستيم سه امتياز بازي را از آن خود كنيم.

به گزارش ايسنا، ساكت الهامي كه در غياب فيروز كريمي به كنفرانس خبري آمده بود، در خصوص غيبت كريمي اظهار كرد: فيروز كريمي از ناحيه‌ي حنجره دچار بيماري شده و حتي آمپول هم زده بود، به همين دليل دكتر از وي خواسته كه در بازي امروز صحبت نكند.

وي در رابطه با تيم سايپا تصريح كرد: در نيمه‌ي اول سايپا تيمي نبود كه ما از آن انتظار داشتيم. تنها بازيكنان ما به اين دليل كه سايپا را سه سال است كه شكست نداده‌ايم، كمي استرس داشتند.

مربي استقلال ادامه داد: بازيكنان ما تلاش بسيار زيادي انجام دادند، حتي دستورات كريمي را به خوبي در زمين پياده كردند و از لحاظ فوتبال كاملا از سايپا برتر بوديم.

الهامي در رابطه با اخراج مجيدي يادآور شد: مجيدي ممكن است به دليل اخراج بي‌جاي خود، جريمه شود. از مجيدي كه يك بازيكن تمام حرفه‌اي است چنين خطايي كاملا بعيد بود. اگر اين بازيكن در زمين حضور داشت مي‌توانستيم پيروز ميدان شويم.

وي با اشاره به تعويض جباري نيز ادامه داد: جباري به تازه‌گي از بند مصدوميت رها شده و به همين دليل نمي‌توانست 90 دقيقه بازي كند، به همين دليل و با درخواست خودش تعويض شد.

مربي استقلال دليل نيمكت‌نشيني نوازي و منصوريان را بدون دليل دانست و تاكيد كرد: اين دو بازيكن در بازي گذشته عملكرد خوبي داشتند و بازي آن‌ها بدون مشكل بود، بنابراين نيمكت نشيني آن‌ها دراين ديدار كاملا طبيعي و بدون دليل بوده است.

وي درباره اخراج قرباني از استقلال اذعان داشت: پيروز يكي از با تعصب‌ترين بازيكنان استقلال بوده و دلش هميشه با تيم است. بنابراين اخراجي در كار نبود. اين بازيكن تنها بايد مسائلي را در تيم بپذيرد.

الهامي ادامه داد: صادقي و كوشكي مدافعان ديگر استقلال نيز چند بازي نيمكت نشين بودند و مشكلي از اين بابت به وجود نيامد.

مربي استقلال در پايان از نبود حجازي در ورزشگاه اظهار بي‌اطلاعي كرد و گفت: تا پايان نيمه‌ي اول، تصور مي‌كردم حجازي در ورزشگاه است. زيرا ساعت 12 وي را در هتل ملاقات كردم اما نمي‌دانم چرا براي تماشاي بازي به استاديوم نيامد.

علي دايي: نمي‌خواهيم "مسعود مرادي" براي تيم ما داوري كند!
سرمربي تيم فوتبال سايپا پس از تساوي تيم‌اش مقابل استقلال تهران گفت: از اين پس نمي‌خواهيم "مسعود مرادي" براي تيم ما داوري كند!

به گزارش ايسنا، علي دايي پس از تساوي صفر بر صفر دو تيم گفت: از كميته‌ي داوران درخواست مي‌كنم از اين پس مسعود مرادي را براي بازي‌هاي ما در نظر نگيرد، زيرا همه تصور مي‌كنند مسعود مرادي كرجي بوده و به نفع تيم ما سوت مي‌زند. در حالي كه اين داور در نيمه‌ي اول تا توانست به بازيكنان ما كارت زرد داد.

وي در خصوص بازي تصريح كرد: تيم ما در مجموع بازي خوبي را از خود به نمايش گذاشت، هر چند كه نيمه‌ي اول را بد شروع كرديم و از عملكرد بازيكنانم در نيمه نخست رضايت ندارم اما به همان نسبت در نيمه‌ي دوم خوب بوده، حتي موقعيت‌هاي زيادي را به دست آورديم.

سرمربي سايپا اخراج ابراهيم صادقي كاپيتان تيمش را نادرست اعلام كرد و خاطر نشان كرد:‌ اخراج صادقي به ناحق بود. زيرا اين بازيكن روي زمين سر خورد و خطايي انجام نداد. ما براي شكست استقلال تهران در نيمه‌ي دوم برنامه داشتيم اما با اخراج نابه‌جاي كاپيتان تيم، برنامه‌هايمان به هم خورد.

علي دايي در رابطه با بازي تدافعي تيمش در نيمه‌ اول يادآور شد: نيمه‌ اول استقلال به توپ‌هاي بلند و مستقيم روي آورده بود و قصد استفاده از ضربات سر مجيدي و برهاني را داشت، به همين دليل مجبور بوديم به دفاع‌مان كمي عمق داده و تدافعي ظاهر شويم.

وي درباره تيم استقلال تهران نيز افزود: استقلال در اين بازي نسبت به هفته‌هاي گذشته يكي از بازي‌هاي خوب خود را به نمايش گذاشت. خصوصا نيمه‌ي اول بازي در اختيار آنان بود اما در نيمه‌ي دوم آن طور كه بايد و شايد ظاهر نشدند.

علي دايي با اشاره به عدم گل‌زني برهاني يادآورشد: برهاني برخي از موقعيت‌هايي را كه حتي هيچ كس فكرش را نمي‌كند به گل تبديل مي‌كند و موقعيت‌هايي را كه بايد گل كند را از دست مي‌دهد، اما در اين بازي موقعيت زيادي نصيب اين بازيكن نشد تا بتواند آن را به گل تبديل كند.

وي در ادامه در خصوص نبود امين منوچهري در ليست 18 نفره تيم سايپا تصريح كرد: اين مساله به كادر فني مربوط شده و خبرنگاران نبايد اين سوالات را مطرح كنند.

سرمربي سايپا در پاسخ به سوالي مبني بر هدايت تيم‌ ملي تاكيد كرد: من نه گزينه‌ي تيم ملي هستم و نه چيز ديگر و در اين رابطه هنوز با من هيچ صحبتي نشده است. تا رسما اين موضوع برايم مشخص نشود در رابطه با آن صحبت نمي‌كنم.

علي دايي در پايان در خصوص حضور تيمش در ليگ قهرمانان آسيا گفت: بدون شك تيم ما شخصيت حضور در مسابقات آسيايي و قهرماني در آن را دارد. همه امروز ديدند كه بازيكنان ما در مقابل 50 هزار تماشاگر، بازي زيبايي از خود به نمايش گذاشتند. به همين دليل در بازي آسيايي و با همت تماشاگران ايراني مي‌توانيم به قهرماني برسيم.

مديرعامل و قائم مقام باشگاه صباباتري استعفا كردند
مديرعامل و قائم مقام باشگاه صباباتري پس از صدرنشيني تيم‌شان در ليگ برتر از سمت خود استعفا دادند.

به گزارش ايسنا، پس از آن كه شايعه‌هايي درمورد واگذاري باشگاه صباباتري شنيده مي‌شد، شهرياري و عباس مرادي امروز پس از صدرنشيني تيم‌شان در ليگ برتر از سمت خود كناره‌گيري كردند.

هنوز دلايل اين استعفا عنوان نشده اما، از چندي قبل اخباري درباره‌ي واگذاري باشگاه صباباتري در محافل رسانه‌اي مطرح شده بود.

تيم فوتبال صباباتري امروز با پيروزي يك بر صفر برابر پاس همدان توانست با 38 امتياز در صدر جدول رده بندي رقابت‌هاي ليگ برتر قرار گيرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار