بازدید 10659
۱

لکه‌های خون راز قتل هولناک شوهر را فاش کرد

کد خبر: ۶۸۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 29 April 2017
کارآگاه‌بازی زنان همسایه پس از دیدن لکه‌های خون در راهروی ساختمان، راز قتل هولناکی را فاش کرد.
 
به گزارش همشهری، ظهر پنجشنبه گذشته ساکنان ساختمانی در خیابان پنجم نیروی هوایی، وقتی از خانه‌های خود بیرون آمدند، متوجه لکه‌های خون در راهروی ساختمان شدند.

آثار خون از طبقه دوم تا مقابل در وجود داشت اما هيچ‌كس تصورش را هم نمي‌كرد دقايقي قبل جنايتي هولناك در واحد طبقه دوم رخ داده باشد.

جسدي لاي پتو

كنجكاوي همسايه‌ها سبب شد رد خون را دنبال كنند. آنها در نزديكي ساختمان زن ميانسالي كه ساكن طبقه دوم ساختمان بود را ديدند.او كه پتويي در دست داشت به سمت يك تاكسي كه سرخيابان توقف كرده بود، مي‌رفت. حتي رهگذران هم به زن ميانسال مشكوك شده بودند. چراكه روي پتو آثار خون ديده مي‌شد.

ناگهان يكي از عابران فرياد زد كه داخل پتو دست انسان است. با فرياد اين شخص، شاهدان قسمتي از دست يك انسان را ديدند كه از پتو بيرون مانده بود. همزمان راننده تاكسي كه منتظر زن ميانسال ايستاده بود فرار كرد و زن با ديدن اين وضعيت پتو را روي زمين انداخت و پا به فرار گذاشت. شاهدان وقتي پتو را كنار زدند جسد مثله شده مردي را ديدند. ديگر شكي باقي نمانده بود كه زن ميانسال دست به جنايتي هولناك زده و قصد رها كردن جسد را داشته است.

اعترافات زن جنايتكار

با اينكه زن ميانسال قصد فرار داشت اما همسايه‌ها مانع فرارش شدند. همزمان شاهدان با پليس تماس گرفتند و طولي نكشيد كه مأموران كلانتري ١٢٨ تهران نو و قاضي ايلخاني كشيك جنايي پايتخت به همراه تيم تجسس پليس آگاهي پايتخت در صحنه جرم حاضر شدند.

كارآگاهان داخل پتو جسد مثله شده مردي 50ساله را كشف كردند. قاتل كسي جز همسر وي نبود كه او هم حدود ٥٠ سال داشت. زن ميانسال كه سر بزنگاه از سوي مردم دستگير شده بود در اختيار تيم جنايي قرار گرفت و در بازجويي‌هاي اوليه چاره‌اي جز اقرار به قتل هولناك شوهرش نديد. وي درخصوص جزئيات جنايت گفت:

١٧سال پيش بود كه با شوهرم ازدواج كردم و دختري ١٥ساله دارم. از مدت‌ها قبل با همسرم اختلاف پيدا كردم و مدام با هم دعوا داشتيم. اين اختلاف‌ها تا حدي پيش رفت كه از يك سال قبل تصميم گرفتيم جدا از يكديگر زندگي كنيم اما به‌صورت رسمي و قانوني طلاق نگرفته بوديم. وي ادامه داد: به‌خاطر كينه‌اي كه از او به دل داشتم از مدتي قبل تصميم به قتل او گرفتم.

براي اجراي اين سناريو روز حادثه با همسرم تماس گرفتم و به بهانه صحبت او را به آپارتمانم دعوت كردم. در آن ساعت دخترم نبود و بهترين زمان براي اجراي نقشه‌ام بود. وقتي رسيد داخل نوشيدني داروي بيهوشي ريختم و وقتي همسرم آن را خورد از هوش رفت. پس از آن با جسمي سخت او را به قتل رساندم. وي ادامه داد: از آنجا كه مي‌خواستم جسد را به بيرون از خانه‌ام منتقل كنم ناچار شدم با چاقو سر و دستانش را مثله كنم تا راحت‌تر آن را حمل كنم.

وي گفت: بعد از آن به خيابان رفتم و يك تاكسي به‌صورت دربست كرايه كردم تا به حاشيه تهران بروم و جسد را آنجا رها كنم اما وقتي به داخل خانه برگشتم و جنازه را لاي پتو پيچيدم هرگز فكرش را نمي‌كردم با كارآگاه‌بازي زنان همسايه دستم به اين سرعت رو شود. وي افزود: من فقط نگران اين هستم تا مبادا دخترم از اين ماجرا بويي ببرد چون دوست ندارم او بداند من دست به جنايت زده‌ام و پدرش را كشته‌ام. اعترافات هولناك اين زن كافي بود تا قاضي جنايي دستور بازداشت موقت وي را صادر كند.

از سوي ديگر تيم جنايي پس از تحقيق از قاتل راهي خانه وي شدند و آثار لكه‌هاي خون را در خانه وي كشف كردند. به گزارش همشهري، جسد قرباني به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات از متهم درخصوص انگيزه اصلي او از جنايت و شناسايي همدستان احتمالي ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اگه این جنایت مثلا در فلوریدای آمریکا اتفاق افتاده بود تا مدتها درصدراخبار رسانه های میلی بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار