بازدید 12906

سارقان 55 خانه ويلايي دستگير شدند

کد خبر: ۶۸۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 23 April 2017
فرمانده انتظامي استان گلستان از دستگيري اعضاي يك باندسرقت خانوادگي كه چهار ميليارد ريال اموال مردم را به سرقت برده بودند، خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سردار علي اكبر جاويدان در گفت وگو با پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران اداره مبارزه باسرقت پليس آگاهي استان با تلاش شبانه روزي خود موفق شدند اعضاي يك باند سرقت كه به صورت خانوادگي به 55 خانه ويلايي و خانه باغ در نقاط مختلف استان دستبرد زده بودند را شناسايي و دستگير كنند.
 
وي افزود: رسيدگي به موضوع سرقت‌ها ، با مراجعه حجم زيادي از مالباخته‌ها به پليس آگاهي كه اموال آنها به سرقت رفته بود، كليد خورد.
 
فرمانده انتظامي استان ادامه داد: با وقوع اين سرقت‌ها بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با فعال سازي منابع خبري و همچنين استفاده از شگردهاي خاص پليسي و بررسي شيوه‌ها ي سرقت،موفق شدند اعضاي اين باند را كه با استفاده از يك دستگاه خودرو پرايد و گشتزني در نقاط مختلف استان سوژه‌ها ي مورد نظر را انتخاب مي كردند، شناسايي كنند.
 
سردار جاويدان گفت: با شناسايي اين باند، ماموران متوجه شدند سارقان با استفاده از يك دستگاه خودرو وانت در نيمه‌ها ي شب وارد منازل شده و تاكنون به 55 خانه ويلايي دستبرد زده و لوازم خانگي از قبيل يخچال، كولر، تلويزيون و ديگر اموال آنان را به سرقت برده‌اند.
 
اين مقام ارشد انتظامي افزود: با كسب اطلاعات به دست آمده و شناسايي كامل محل اختفای متهمان ماموران وارد عمل شده و طي يك مرحله عمليات غافلگيرانه اعضاي اين باند خانوادگي سرقت را دستگير كردند.
 
فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه بيش از يك دستگاه كاميون لوازم مسروقه از متهمان كشف شده، گفت: ارزش ريالي اموال مكشوفه از متهمان بيش از چهار ميليارد ريال بر آورد شده است.
 
سردار جاويدان در پايان تصريح كرد: تاكنون 30 مالباخته با مراجعه به پليس آگاهي شكايت خود را از اعضاي اين باند سرقت خانوادگي عنوان كرده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار