بازدید 10859
۲

دعواي خونين بر سر دوستي با يک دختر

کد خبر: ۶۸۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 19 April 2017
پسر شرور که در جريان رقابت بر سر دوستي با يک دختر مرتکب قتل شده، بازداشت شد.
 
به گزارش جوان، ساعت 10 روز شنبه، 28 اسفندماه سال 95 بود که به مأموران کلانتري 171 مصطفي خميني خبر رسيد دعواي خونيني در خيابان حسيني منطقه مرتضي‌گرد رقم خورده است. وقتي مأموران پليس در محل حاضر شدند، معلوم شد پسري 22 ساله که علي نام داشت با ضربه چاقو هدف قرار گرفته و جان خودش را از دست داده است.
 
پدر علي هم در جريان درگيري مجروح و به بيمارستان منتقل شده بود. بعد از تأييد خبر، قاضي مديرروستا، بازپرس ويژه قتل از شعبه ششم دادسراي امور جنايي به همراه کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. در اولين گام، پدر علي در اين باره تحقيق شد.
 
او گفت: لحظاتي قبل از حادثه در خانه نشسته بودم که متوجه صداي درگيري از کوچه شدم. وقتي خودم را رساندم، ديدم که سه جوان با پسرم درگير شده‌اند. وقتي براي پايان دادن به دعوا وارد شدم، ناگهان يکي از آنها چاقو کشيد و ضربه‌اي به گردن پسرم زد که مجروح شد و روي زمين افتاد و لحظاتي بعد مقابل چشمانم فوت شد. ثانيه‌هايي بعد بود که يکي ديگر از آنها با چاقو ضربه‌اي به کتف راستم زد که زخمي شدم. سه متهم سپس از محل فرار کردند.
 
بعد از به دست آمدن اين اطلاعات بود که کارآگاهان دست به تحقيقات ميداني زدند. شاهدان گفتند که ضاربان سه پسر جوان بودند که با موتور به منزل مقتول مراجعه کرده و سپس حادثه را مقابل خانه‌شان رقم زده و فرار کرده‌اند. همچنين معلوم شد که آنها از اشرار محل هستند و ضارب هم پسري 19 ساله به نام مهدي. ق است.
 
مهدي از اشرار مرتضي‌گرد بود که بارها به اتهام نزاع بازداشت شده و به زندان افتاده بود. وقتي مأموران پليس براي بازداشت او راهي خانه‌اش شدند، مشخص شده که از خانه فرار کرده است. تحقيقات در اين‌باره ادامه داشت تا اينکه مأموران پليس دو روز قبل مهدي را بازداشت کردند. در حالي که همه شواهد عليه متهم وجود دارد، او گفت قبول دارم که در جريان درگيري حضور داشتم، اما من مرتکب قتل نشده‌ام.
 
او درباره انگيزه‌اش از دعوا گفت: يکي از دوستانم از مدتي قبل بر سر رابطه دوستي مقتول با دختري جوان با او اختلاف داشت. ما هم براي اين موضوع با مقتول درگير شده بوديم که حادثه اتفاق افتاد. 
 
سرهنگ کارآگاه حميد مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: همه شاهدان گواهي‌ داده‌اند که مهدي همان کسي است که مقتول را با ضربه چاقو هدف قرار داده است.
 
وي گفت: تحقيقات بيشتر از متهم در اداره دهم پليس آگاهي تهران جريان دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اینها رو سریع باید اعدام کرد... اون دختره هم که باعث این دعوا و درگیری بوده رو باید حداقل زندانیش کرد
مهدي از اشرار مرتضي‌گرد بود که بارها به اتهام نزاع بازداشت شده و به زندان افتاده بود.یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟چراآزادشده.چرااین آشغالهاطوری تنبیه نمیشن که دیگر از این غلطها نکنن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل