بازدید 4058

سقوط مرگ‌بار ٣ موتورسیکلت به دره

کد خبر: ۶۸۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 16 April 2017
رئیس‌پلیس راه استان همدان با ابراز نگرانی از استفاده افراد فاقد گواهی‌نامه از موتورسیکلت گفت: در ٢٤ ساعت گذشته در دو سانحه سه دستگاه موتورسیکلت به دره سقوط کردند که این سوانح سه کشته و سه مجروح داشت. 
 
به گزارش شرق، سرهنگ رضا عزیزی افزود: در سانحه نخست که در روستای محمودوند نهاوند رخ داد، دو موتورسیکلت به صورت پهلوبه‌پهلو با یکدیگر برخورد کردند.  وی اظهار کرد: پس از بروز این سانحه، راننده و ترک‌نشین موتورسیکلت به‌همراه وسیله‌نقلیه به دره مجاور جاده سقوط می‌کنند. 
 
وی اضافه کرد: دو نفر از موتورسواران ١٥ و ١٦ ساله پس از سقوط به انتهای دره به برکه انتهای آن افتاده و مجروح و مصدوم می‌شوند، ولی راکب ١٣ ساله بر اثر برخورد قسمت سر با سنگ و نداشتن کلاه ایمنی جان خود را از دست می‌دهد. 
 
رئیس‌پلیس راه همدان بیان کرد: در سانحه دیگری که در جاده گرین رخ داد، راکب و ترک‌نشین ١٥ و ١٦ ساله یک دستگاه موتورسیکلت به دره‌ای حدود ٨٠ متر سقوط کرده و دردم جان خود را از دست می‌دهند.  سرهنگ عزیزی یادآوری کرد: در ابتدای هفته گذشته نیز راکب نوجوان یک ‌دستگاه موتورسیکلت به علت ناتوانی در کنترل وسیله‌نقلیه در جاده اسدآباد دچار سانحه می‌شود.
 
وی بیان کرد: تریلی‌ای که با سرعت در این جاده در حال تردد بوده، از روی راکب موتورسیکلت و ترک‌نشین عبور کرده و هردو دردم جان خود را از دست می‌دهند. 
 
رئیس‌پلیس راه استان همدان اظهار کرد:  درصد بالایی از راکبان موتورسیکلت که در سانحه رانندگی دچار جراحت می‌شوند، فاقد گواهی‌نامه بوده یا از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند. 
 
سرهنگ عزیزی با ذکر اینکه فوت موتورسواران در سال جاری پنج‌برابر افزایش داشته است، افزود: سهل‌انگاری والدین در خرید و دراختیارگذاشتن موتورسیکلت برای فرزندان نوجوان به طور حتم رهاوردی جز شنیدن خبر مرگ فرزندانشان نخواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار