بازدید 5556

کشف محموله یک تنی مواد مخدر

کد خبر: ۶۸۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 15 April 2017
محمد ضیاالدینی از توقیف محموله یک هزار و ۹۷کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بم خبر داد و گفت: با قاچاقچیان عمده مواد مخدر برخورد قاطع قضائی خواهد شد.
 
به گزارش آرمان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از توقیف محموله هزار و ۹۷کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بم خبر داد و گفت: با قاچاقچیان عمده مواد مخدر برخورد قاطع قضائی خواهد شد.
 
وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم این محموله سنگین مواد مخدر مورد شناسایی قرار گرفت و با دستور مقام قضائی سه نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای دستگیر شدند.
 
این مقام قضائی با بیان اینکه هر سه متهم اهل زاهدان هستند،افزود: قاچاقچیان با جاسازی ماهرانه مواد‌ در کف یک دستگاه تریلر کشنده قصد انتقال مواد مخدر را از استان سیستان وبلوچستان به کرمان را داشتند که با تلاش‌های ماموران انتظامی و طی یکسری اقدامات اطلاعاتی باند مذکور در شهرستان بم مورد ضربه قرار گرفت.
 
دادستان بم اعلام داشت: در این عملیات یک دستگاه تریلر کشنده ویک دستگاه خودروی سواری از سوداگران مرگ کشف وضبط شده است.
 
دادستان بم هشدار داد:دستگاه قضائی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به شدت برخورد قضائی خواهد کرد و اجازه نخواهد داد اشرار نظم وامنیت جامعه را برهم زنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل